حسین یزدی روزنامه نگار اصفهانی بازداشت/انتقال به زندان دستگرد اصفهان شد.

حسین یزدی روزنامه نگار اصفهانی بازداشت/انتقال به زندان دستگرد اصفهان شد.

صبا یزدی دختر حسین یزدی با تایید خبر منتشر شده مبنی بر دستگیری پدرش در بیان جزئیات این موضوع گفت: چند روز پیش با بابا (حسین یزدی) تماس گرفتند و او را به دادسرای اصفهان احضار کردند. اخطار کتبی هم برای بابا ارسال شد. در این ابلاغیه آمده است که امروز باید به دادسرای اصفهان مراجعه کند. «پدر ساعت 9 صبح به دادسرا رفت و چند دقیقه بعد زنگ زد و گفت دستگیر شده است.

صبا یزدی دختر حسین یزدی با تایید خبر منتشر شده مبنی بر دستگیری پدرش در بیان جزئیات این موضوع گفت: چند روز پیش با بابا (حسین یزدی) تماس گرفتند و او را به دادسرای اصفهان احضار کردند.

وی ادامه داد: اخطاریه کتبی هم برای بابا ارسال شده است. در این ابلاغیه آمده است که امروز باید به دادسرای اصفهان مراجعه کند. «پدر ساعت 9 صبح به دادسرا رفت و چند دقیقه بعد زنگ زد و گفت دستگیر شده است.

دختر حسین یزدی نیز درباره اتهام پدرش گفت: اتهامی که در برگه اخطاریه آمده تبلیغ علیه نظام بوده است اما مشخصا اتفاق دیگری افتاده است زیرا پدر در تماس خود گفته ابتدا قاضی حکم آزادی با وثیقه 90 را صادر کرده است. میلیون تومان برای او پرداخت، اما او خواستار دستگیری او شد».

به گفته دختر حسین یزدی، این روزنامه نگار اصفهانی پس از دستگیری به بند اول زندان دستگر اصفهان منتقل شد. این بند از وزارت اطلاعات موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید