حضرت ام البنین نشان داد که شهادت آغاز راه خانواده های شهداست

ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1800933

همسر شهید مدافع حرم با اشاره به اینکه خانم ام البنین سلام الله علیها بهترین نمونه شهادت است، گفت: حضور اسلام بعد از شهادت نیز مقدمه ای برای شهادت مردم است. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آمنه محمدی همسر شهید مدافع حرم سید سجاد روشنایی در گفت و گو با خبرنگار فردا پدرخوانده وی گفت: بزرگترین افتخار برای ما همسران و مادران شهدا این است که روز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها به نام همسران و مادران شهدا نامگذاری شده است و این وظیفه ما را برای پاسداری از راه شهدا تعیین می کند.»

وی گفت: حضرت ام البنین سلام الله علیها چهار فرزند خود را فدای ولایت می کند ما همسران و مادران شهدایی هستیم که با وجود گرما شاهد شهادت عزیزانمان بوده ایم. ، گوش به فرمان استانداری هستند و دغدغه اعمال معنویت آنها را دارند.

همسر شهید سید سجاد روشنایی افزود: تاریخ تشخیص می دهد که آنچه عاشورا را حفظ کرده است آیات حضرت زینب سلام الله علیها است یعنی راه حق پس از شهادت ادامه دارد. خانواده شهدا را با اخلاق و منش به ما نشان داد.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار زنان شهید قبل و بعد از شهادت، گفت: نقش همسران سربازان در جبهه های مختلف مقاومت، اخلاق بخشیدن به همسرانشان است، زیرا اگر سربازان از صبر و بردباری همسران خود مطمئن نباشند، مقاومت و ایستادگی می کنند. حمایت کنند، نمی توانند در جبهه های اسلامی حضور داشته باشند. «مرد وقتی می بیند همسرش در راهی است که او می رود محکم تر قدم می گذارد و او هم قبول می کند و آماده تحمل این سختی ها است، این را در رفتار سید به وضوح دیدم. سجاد.

محمد در ادامه افزود: در مقابل همه هجمه های دشمنان به اسلام و مقاومت وظیفه ما این است که خانواده شهدا را برای مردم دوچندان عزیز کنیم و باید به وظیفه خود برای راه اندازی و راهگشایی عمل کنیم. مكتب شهيدان.» شعار مي دهند چون تاوانش را دادند و اين بهاي شهادت عزيزانشان است و به آن افتخار مي كنند و آنچه مي گويند رنگ و بوي حقيقت دارد.

همسر شهید مدافع حرم گفت: حضرت ام البنین سلام الله علیها شاعری فصیح در تاریخ بوده و در ابیات خود به مسائل سیاسی زمان خود برای روشنگری و بیان امام مظلوم در مسائل سیاسی پرداخته است. نمی دانم که جبهه مقاومت نشان داده است که دین از سیاست جدا نیست.

محمدی خاطرنشان کرد: بانو ام البنین سلام الله علیها نمونه ای از مادری بی نظیر است که فرزندانی را تربیت کرد که در راه ولایت استوار ماندند و لحظه ای در راه خود درنگ نکردند. در مسیر حومه شهر قطار کنید.

وی ادامه داد: گاهی سختی های زندگی انسان را نگران می کند، اما حضرت ام البنین سلام الله علیها با اینکه حضرت ابوالفضل (ع) حتی در دوران کودکی شهادت خود را در راه ولایت اعلام کرده بود. حتی بعد از ناراحتی از حادثه کربلا، «فرزندانشان صبور بودند و حرفی نمی زدند که دشمنان با آنها بدرفتاری کنند، خانواده ها به ویژه مادران و همسران شهدا باید از این صبر خانم ام آل الگو بگیرند. -بنین سلام الله علیها.

همسر شهید مدافع حرم گفت: الحمدلله در جامعه ما خانواده های شهدا مورد احترام و تکریم هستند و در مقابل این مهربانی مردم بهترین کار این است که راه شهدایمان را آنطور که گفته شد ارائه کنیم. حضرت ام البنین با همه سختی ها و سختی هایی که نشان داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید