اجرای کامل قانون عفاف و حجاب خواسته ماست/ عید سعید قربان روز تکریم خانواده شهداست


ساعت: 10:13
تاریخ انتشار: 1401/04/19
کد خبر: 1882061

خطیب نماز جمعه تهران گفت: اجرای کامل قانون عفاف و حجاب مطالبه ماست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه تهران در سخنرانی خطبه های نماز عید قربان در مصلی امام خمینی (ره) گفت: اجرای کامل قانون عفاف و حجاب. تلاش ماست

خطیب نماز جمعه تهران در سخنانی با تبریک قربان بایرام به همه مسلمانان جهان گفت: محاکمه بزرگ حضرت ابراهیم (علیه السلام) آغاز عشق بازی با حضرت حق بود.

وی با احساس اینکه عید سعید قربان به خانواده شهدا احترام می گذارد، افزود: امروز روز ارادت به پدران و مادران شهداست و همه مجالس به نام عید قربان و در روز عید قربان برگزار می شود. عید قربان، روز ارادت به پدران و مادران شهداست.»

خطیب نماز جمعه تهران گفت: دیروز در دعای مطبوع عرفه از اباعبدالله می خوانیم: «ربنا سعادت تقوا» و این دعا را در روز عید از خداوند متعال خواستاریم. همچنین.

حاج علی اکبری با اشاره به عید سعید غدیر خم گفت: ده سال ولایت در پیش داریم و باید قدر آن را بدانیم. انشاالله مؤمنان این دهه را گرامی بدارند و در کنار درس عید غدیر به ولایت فقیه که شعبه ای از ولایت امیرالمومنین(ع) است می رسیم. حج در بیت الحرام انجام شد و از خداوند می خواهیم که ما و آنها را در دعاهایمان با یکدیگر شریک سازد.

عفاف و حجاب با هویت، خانواده و ایمان ما پیوند خورده است

خطیب نماز عید قربان درباره عفاف و حجاب گفت: در حوزه عفاف و حجاب که مربوط به هویت، خانواده و ایمان است، قوانین لازم وجود دارد و با همت و حمایت این قانون، اجرای کامل این قانون وجود دارد. مسئولان خواسته جدی ما هستند. نهادها در این زمینه مسئولیت اول را دارند و ما نیز در این زمینه وظایفی داریم.

حاج علی اکبری بر تقویت جوامع دینی تاکید کرد و افزود: تقویت جوامع دینی یکی از بهترین راه های حفظ ایمان، حجاب و عفاف است و بانوان محجبه ما باید با حضور در هیئت های مختلف مذهبی با این بنر حضور پیدا کنند. این حضور به لطف خداوند مفید است و توجه به این امر برای حفظ ارزش ها بسیار مفید است.

وی تصریح کرد: پروردگارا به محمد و آل محمد (ص) عطا می کنیم که در این روز گرانقدر ما را از خشم خود حفظ کنی. پروردگارا، از تو خواستاریم و ما را در تحقق آرمان های بزرگ الهی و اسلامی یاری دهی. پروردگارا به ما رحم کن و ما را از شر همه دشمنانت حفظ کن. ما از شما روزی می خواهیم، ​​ما را در برابر دشمنانمان مقاومت و پایداری بیشتری عطا کن. مشکلات و گرفتاری ها را با رحمت و فضل خود و با دستان جوانان مومن و انقلابی حل کنید.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید