حضور رئیس جمهور در جمع ایتام و کودکان معلول

ساعت: 23:13
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793988

رئیس جمهور در شب یلدا با حضور در جمع کودکان بی سرپرست و معلول به کودکان توصیه کرد برای خدمت به کشور خوب درس بخوانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام رئیسی، سیدابراهیم رئیسی سه شنبه شب شب یلدا را در فضایی صمیمی با آنان گذراند و از مرکز نگهداری ایتام و کودکان دارای معلولیت بازدید کرد.

رئیس جمهور در این دیدار صمیمانه ضمن تبریک شب یلدا و ابراز خوشحالی از حضور در جمع این کودکان، آنان را به درس خواندن و مراقبت از ورزش و سلامت توصیه کرد و گفت: بچه های عزیز از دلسوزی شما سپاسگزارم. و مربیان مهربانی که شب و روز کار می کنند تا آرامش و آسایش شما را فراهم کنند، می دانید و بهترین ارزیابی برای آنها این است که خوب درس می خوانید و افراد موفقی هستید تا بتوانید به کشور خود خدمت کنید.

وی گفت: در تمام زحماتی که مربیان برای شما انجام می دهند، خوشحالی آنها این است که احساس راحتی و آرامش کنند و فکر کنند که در خانه هستید.

رئیس جمهور همچنین با تشکر از مردان و زنانی که در این موسسه خیریه تلاش می کنند، گفت: شما کار بزرگی دارید که می خواهید با والدین خود خلأ این فرزندان را پر کنید و آنها را شاد، شاد و امیدوار کنید. خداوند.

وی افزود: کار در چنین مراکزی می تواند برای شما خسته کننده و طاقت فرسا باشد اما در مقابل آنچه دریافت می کنید بسیار ارزشمند و ماندگار است.

موسسه خیریه بهشت ​​امام رضا (ع) به صورت شبانه روزی در 5 مرکز تهران از ایتام و کودکان معلول 3 تا 12 سال و سالمندان بیمار نگهداری می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید