افزایش 20 درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد/ همه ایتام خنداب حامی دارند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهزاد محمدی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خنداب در گفت و گو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: کمیته امداد پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور رهبر معظم انقلاب به عنوان نهادی خدماتی راه اندازی شد. . یک جامعه بود و در محرومیت زدایی و خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم نقش بسزایی داشته است.


وی در تشریح افزایش 20 درصدی «مستمری» معیشت مددجویان گفت: از ابتدای امسال مستمری مددجویان تحت پوشش کمیسیون مددکاری نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.


محمدی گفت: اشتغال و توانمندسازی از مهمترین اهداف و ماموریت های کمیته حمایت است تا مددجویان تحت پوشش این نهاد در مسیر خودکفایی و استقلال حرکت کنند.


وی افزود: طی یک سال گذشته 318 فقره تسهیلات اشتغالزایی و 380 فقره تسهیلات مورد نیاز به متقاضیان پرداخت شده است که 60 درصد این خدمات به مددجویان تحت پوشش کمیته حمایت ارائه شده است.


رئیس کمیته امداد در خصوص طرح اکرام گفت: با کمک خیرین همه ایتام شهرستان هنداب حامی دارند و افرادی که قصد حمایت از ایتام را دارند می توانند با هماهنگی کمیته امداد حداقل 20 هزار تن به ازای هر ایتام واریز کنند. ماه در حساب مشتری. «منافع مهم است.


محمدی پرداخت کمک هزینه ازدواج و جهیزیه (750 میلیون تن)، اجاره بها، تامین اجتماعی برای 24 زن، سرپرست خانوار، خرید لوازم مصرفی اساسی (342 میلیون تن)، پرداخت درصدی از هزینه های درمانی و کمک مسکن به مشتریان از سایر خدمات کمیته امداد گفت.


محمدی در پایان خاطرنشان کرد: Soha.emdad.ir سامانه ای با عنوان سامانه هوشمند مددکاری کمیته امام خمینی (ره) راه اندازی کرده است که امکان استفاده از خدمات مختلف را برای خیرین و افراد تحت پوشش کمیته فراهم می کند.:مشتریان می توانند سفارشات خود را به صورت آنلاین و حضوری در این سامانه ثبت کنند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید