مددجویان کمیته امداد سهم بسیار ناچیزی در انحرافات جامعه دارند

فرمانده انتظامی استان قم:

میرحیدری، فرمانده انتظامی استان قم، خدمت به کمیته امداد و مددجویان آن را یک تکلیف و وظیفه دانست و اعلام کرد: این نهاد خوب کار کرده و کمترین انحراف و خسارت در بین مددجویان آن دیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار محدرضا میرحیدری، فرماندهی انتظامی استان قم در این دیدار ضمن تبریک ماه ربیع الاول، پیروزی‌های جبهه مقاومت را نیز که کام مردم را شیرین کرد، تبریک گفت.

وی با بیان اینکه نگاه نیروی انتظامی به کمیته امداد یک نگاه اعتقادی و مقدس است گفت: خدمت به این نهاد که یادگار حضرت امام (ره) است و تلاش برای رفع مشکلات مددجویان آن را یک تکلیف و وظیفه می‌دانیم و به همراه مجموعه تحت امر خود برای هرگونه خدمت به این نهاد مقدس و افراد نیازمند تحت حمایت آن آمادگی کامل را داریم.

سردار میرحیدری ضمن قدردانی از زحمات مدیران و امدادگران کمیته امداد از گذشته تاکنون گفت: این نهاد از جمله سازمان‌هایی است که خوب کار کرده و ما کمترین انحراف و خسارت را در بین مددجویان آن مشاهده می‌کنیم.

وی خواستار تعامل بیشتر با کمیته امداد شد و آمادگی خود برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی فراجا با موضوعات شناسایی و آسیب‌های مواد مخدر، نظام وظیفه فرزندان تحت حمایت کمیته امداد، گذرنامه و راهور را نیز اعلام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدطه مهری، مدیرکل کمیته امداد استان قم نیز که به همراه جمعی از مدیران این نهاد در دفتر کار فرمانده انتظامی استان قم حاضر شده بودند، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از زحمات این جان برکفان سبزپوش قدردانی کرد و گفت: تعامل کمیته امداد با نیروی انتظامی به ارتقاء سطح فرهنگ شهروندی در بین مددجویان این نهاد کمک خواهد کرد.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید