5000 بسته پروتئینی در خراسان جنوبی توزیع می شود / اهدای 82 ویلچر به کودکان معلول استان

ساعت: 10:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790782

رئیس ستاد کل امام خمینی (ره) استان خراسان جنوبی:

موسوی گفت: در مرحله هفتم مانور همدلی و مهربانی 5000 بسته پروتئینی بین نیازمندان و مبتلایان به بیماری عروق کرونر قلب توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از خاورستان، سید مجتبی موسوی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز در هفتمین مرحله رزمایش همدلی و نیک اندیشی گفت: و عشایر استان بیش از 20 تن گوشت قرمز گوسفندی به ارزش بالای 2 تن. میلیارد تومان در قالب 5000 بسته پروتئینی توسط گروه های جهادی استان توزیع می شود.

وی افزود: همچنین یک تن گوشت در حمایت از مادران شیرده تحویل دانشگاه علوم پزشکی می شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در قالب طرح «حرکت مثبت 15 خرداد» همچنین 82 ویلچر را به 82 کودک معلول زیر 14 سال ثبت نام شده در مددکاری اجتماعی استان اهدا کرد. بخش خواهد بود. به همراه این ویلچرها یک بسته لوازم بهداشتی و معیشتی به ارزش کل 250 میلیون تن اهدا می شود.

موسوی افزود: در مرحله بعدی ویلچر به افراد بالای 14 سال اهدا می شود که تاکنون 240 نفر در سامانه ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به طرح رفع مشکلات اشتغال معلولان استان با بازپرداخت وام قرض الحسنه گفت: ستاد اجرایی فرمان امام در سه سال گذشته بیش از 7 هزار و 978 طرح به ارزش 820 میلیارد را اجرا کرده است. بر این اساس برای 23 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده است.

رئیس ستاد فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی گفت: برای زوج های نابارور خراسان جنوبی که در سامانه 15 هورد ثبت نام کرده اند ده میلیون تومان وام کرز الحسنه و یک میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است. ثبت نام 300 نفر است. مردم استان

موسوی گفت: یکی دیگر از خدمات پروژه 15 خرداد در خراسان جنوبی ساخت دو خوابگاه در شهر بیرجند و یک خوابگاه در قاین است که تاکنون 40 میلیارد تن برای آن هزینه شده است.

وی با اشاره به همکاری ستاد اجرایی فرمان امام در ساخت مسکن 93 خانوار بالای دو معلول با کمیته مددکاری گفت: همچنین بیش از 200 میلیون تومان برای تامین عینک کودکان نیازمند هزینه شده است. روستا.”

موسوی گفت: مجموع خدمات بنیاد برکت در خراسان جنوبی بیش از یک هزار و 420 میلیون تومان است که انشاالله ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید