حضور شبانه وزیر ورزش در اردوی ملی پوشان

در این دیدار که با ضیافت شام ملی پوشان همراه بود، کارلوس کی روش ابتدا دستیاران خود را به وزیر ورزش و جوانان معرفی کرد و سجادی برای مربیان تیم ملی در ماموریت پیش رو آرزوی موفقیت کرد. سپس وزیر ورزش و جوانان به همراه سرمربی تیم ملی به جمع بازیکنان آمدند و دو دقیقه با بازیکنان صحبت کردند.

حضور شبانه وزیر ورزش در اردوی ملی پوشان

سجادی خطاب به بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی گفت: حضور در جمع شما باعث افتخار است. برای تک تک شما آرزوی موفقیت دارم امیدوارم اردوهایی که تا الان پشت سر گذاشته اید خوب بوده باشد. من هم امیدوارم این چند روز باقی مانده به خوبی بگذرد.

حضور شبانه وزیر ورزش در اردوی ملی پوشان

وی افزود: در جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت از همه شما نام برده شد و من گزارش تلاش ها و فعالیت های شما را به آقای کی روش در هیئت وزیران دادم. همه مشتاق شنیدن بهترین اخبار هستند و به کار شما بسیار علاقه مند هستند. دولت دنبال شما و تیم ملی است و با تلاش شما و به خواست خدا اتفاقات خوبی در قطر رخ خواهد داد. اکنون از طرف دولت در کنار شما هستم و برای شما آرزوی موفقیت دارم.

پس از صحبت های وزیر ورزش و جوانان، سرمربی تیم ملی با قدردانی از حضور دکتر سجادی گفت: از طرف تک تک بازیکنان و اعضای تیم از حضور شما تشکر می کنم. شما نه تنها مسئول اداره ورزش کشور هستید، بلکه برای ما یک قهرمان ملی هستید. همه بازیکنان باید از شما به عنوان یک قهرمان دو و میدانی یاد بگیرند. امیدوارم بازیکنان ما راه شما را دنبال کنند، البته نه به سرعت شما (می خندد). من به شما به خاطر تمام موفقیت هایتان در تاریخ ورزش ایران تبریک می گویم. مطمئناً همه بازیکنان تمام تلاش خود را برای سربلندی و شادی کشور انجام خواهند داد.

در نهایت عکس دسته جمعی با حضور مهدی تاج وزیر ورزش و جوانان، مهدی محمدنبی، کارلوس کی روش و بازیکنان گرفته شد.

حضور شبانه وزیر ورزش در اردوی ملی پوشان

دیدگاهتان را بنویسید