مخالفت شدید مجیدی با حضور ملی پوشان استقلال در اردوی قطر

قرار بود فردا (یکشنبه) هفته سی ام لیگ برتر برگزار شود که پس از لغو سه دیدار هفته بیست و هشتم به دلیل آلودگی هوا، این دیدارها فردا و هفته سی ام لیگ برتر برگزار می شود. در زمان دیگری.

با توجه به لغو دیدار تدارکاتی تیم ملی با کانادا، بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، بازیکنان دعوت شده به این تیم باید برای برگزاری اردو 9 خردادماه راهی قطر شوند. در همین راستا فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در گفتگوی تلفنی با حمید استیلی سرمربی تیم ملی از بازیکنان تیم ملی استقلال خواست تا پس از حضور در تعطیلات قهرمانی به اردوی تیم ملی اضافه شوند. . استایلز نیز بسته به نظر سرمربی تیم ملی پاسخ این درخواست را داد. اما مجیدی با جدیت اعلام کرده که با حضور ملی پوشان استقلال در اردوی تیم ملی و عدم حضور در بازی هفته آخر لیگ برتر مخالف است.

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال منتظر دیدار پرسپولیس و مشهد هودرو سیتی است تا در صورت گل نخوردن نماینده مشهد به شاگردان یحیی گل محمدی و قطعی شدن سقوط او به لیگ دسته اول، استقلال چهارشنبه یا پنجشنبه به مصاف ماسد سلیمان خواهد رفت. شهرهدی موفق می شود پرسپولیس را شکست دهد، دیدار استقلال – نفت بسیار مهم خواهد بود و فدراسیون باید این دیدار را همزمان با هفته آخر شهرهدی مقابل فولاد خوزستان برگزار کند. در این شرایط احتمالا اردوی تیم ملی بدون حضور ملی پوشان استقلال آغاز خواهد شد.

خبر دیگر اینکه روزبه چشمی مدافع استقلال از روز گذشته تمرینات انفرادی خود را با آبی پوشان آغاز کرد و باید آخر هفته را با کمک پزشکان به میدان برود. محمد دانشگر به دلیل کارت قرمز در دیدار مقابل کپر رفسنجان از همراهی آبی پوشان محروم شد.

دیدگاهتان را بنویسید