حقوق اولیه مناطق محروم پرداخت نشد/حضور 400 هزار حاشیه نشین در اهواز

وی افزود: گاهی اوقات از حکومت جهادی می شنویم، اما به حقوق و حیثیت آنها احترام نمی گذاریم. کلیدواژه هایی که مقام معظم رهبری هر سال به عنوان شعار انتخاب می کنند و از آن نام می برند، ریشه های عمیق دانشگاهی دارند.

شهردار اهواز گفت: مدیریت جهادی یعنی همه جهادها با شرایط و ابعادشان. برای پیشرفت و آبادانی شهر و دیارمان باید شبانه روز کار کنیم و زمان و مکان و امکانات نباید برای ما محدودیت ایجاد کند.

امینی با تاکید بر لزوم انسجام بیشتر گفت: مردم با اختلاف و پراکندگی به نتیجه ای نخواهند رسید لذا انتظار می رود همه در پیشرفت شهرستان سهیم باشند.

وی با اشاره به ایجاد هماهنگی خوبی بین شورای شهر و شهرداری اهواز افزود: امروز شورای شهر اهواز نمونه است و باید از این فرصت بی نظیر در اهواز استفاده شود.

شهردار اهواز در خصوص برنامه افتتاح هر هفته یک پروژه شهری گفت: افتتاح این پروژه ها بهانه ای است برای حضور مردم و اطلاع دقیق از مشکلات و برنامه ریزی برای رفع این مشکلات.

امینی گفت: بعد از حفاظت مقدس اهواز خسارات زیادی وارد شد. در این مدت در همه شهرها سرود توسعه بود و اگر می خواستیم حق اهواز ادا شود، مدیران باید تلاش مضاعفی می کردند. البته تلاش های زیادی صورت گرفته که نتیجه ای نداشته است و باید برای رفع نواقص تلاش بیشتری کرد.

وی بیان کرد: در مناطق کم برخوردار اهواز حقوق اولیه مردم در خدمات شهری ادا نمی شود و تلاش بر این است که برابری در ارائه خدمات و کاهش فاصله بین مناطق شهری ایجاد شود.

شهردار اهواز گفت: حضور 400 هزار حاشیه نشین در اهواز رقم سرسام آور و بالایی است که در کشور کم نظیر است و باید تلاش و خدمات عادلانه بین محلات توزیع شود تا محرومیت زدایی در این مکان ها انجام شود.

امینی تصریح کرد: برنامه های علمی خوبی برای ساماندهی ورودی های شهر، بازارهای غیررسمی و رفع انسداد معابر اصلی شهر در حال تدوین است. همچنین ساماندهی زباله گردهای سطح شهر ضروری است.

وی گفت: مذاکرات اولیه برای راه اندازی کارخانه بازیافت زباله نیز در حال انجام است که به زودی در اهواز راه اندازی می شود. مراحل راه اندازی کارخانه بازیافت زباله در سایت سفیرا نیز به همین صورت است.

شهردار اهواز افزود: اگر فرصت و شرایط فراهم شود این برنامه ها با مشارکت بخش خصوصی اجرا می شود. آنچه امروز برای انجام این کارها لازم است صلح و اتحاد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید