حقوق بازنشستگان در شهریور افزایش می یابد؟ انتظار بازنشستگان به پایان رسید

حقوق بازنشستگان در شهریور افزایش می یابد؟  انتظار بازنشستگان به پایان رسید

سوابق حاکی از آن است که فیش حقوقی مستمری بگیران سایر رده ها بر اساس احکام جدید صادر شده است.

بالاخره بعد از گذشت حدود 5 ماه و نیم از سال 1401 رقم حقوق بازنشستگان ششم تغییر می کند.

بررسی ها نشان می دهد فیش حقوقی شهریور در حال حاضر در سایت تامین اجتماعی قابل مشاهده است و طبق وعده افزایش 38 درصدی به اضافه 515 هزار تومان برای آنها لحاظ شده است.

تغییر تعداد فیش های حقوقی مستمری بگیران شهریور در حالی صورت می گیرد که روز یکشنبه هفته جاری میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مراسم افتتاح LDR (یک واحد زایمان) بیمارستان حضرت معصومه (س) کرمانشاه اعلام کرد: از این هفته بحث تعدیل 38 درصد حقوق به اضافه 550 هزار تومان مشمول احکام جدید مستمری بگیران سایر رده ها می شود و پرداخت حقوق شهریور ماه نیز بر اساس مصوبات جدید است.

به گفته وی، اختیار انجام این کار به اعضای هیات امنای تامین اجتماعی داده شده است و ماه گذشته مصوبه قبلی اصلاح و احکام مستمری بگیران سایر رده ها نیز بر اساس مصوبه مقام معظم رهبری اصلاح می شود. شورای کار

در عین حال علی دگانکیا، رئیس کانون کارگران بازنشسته تهران نیز گفت: بازنشستگان نگران نباشند. پیگیری های ما نشان داد که احکام جدید مستمری بگیران سایر رده ها صادر شده و کار به پایان رسیده است.

دهقانکیا به اظهارات روز چهارشنبه هفته گذشته مدیرعامل تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: مدیرعامل سازمان گفت: کار صدور احکام در حال انجام است و حقوق شهریور بر اساس احکام جدید پرداخت می شود. بنابراین جای نگرانی نیست و در این ماه مستمری بگیران سایر مقاطع 38 درصد افزایش به اضافه مبلغ ثابت 515 هزار تومان دریافت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید