حقوق بازنشستگان هنوز در دولت ریاست جمهوری تعیین نشده است

حقوق بازنشستگان هنوز در دولت ریاست جمهوری تعیین نشده است

اکنون که در آستانه اولین سال حکومت مردمی و انقلابی قرار داریم، زحمتکشان کشور به ویژه مستمری بگیران و مستمری بگیران تامین اجتماعی امیدوارند اقدامات اصلاحی و موثری از سوی دستگاه های اجرایی در این زمینه صورت گیرد چرا که تا شاهد کاهش مشکلات اقتصادی خود در سایه سقوط باشند. نرخ تورم باشد.

مطالباتی که حقوق قانونی و اساسی آنهاست و اندکی بیشتر هم نمی خواهند. این در حالی است که محمد باکر کلیباف، رئیس شورای اسلامی، از لغو مصوبه دولت در روز چهارشنبه 8 تیر 1401 خبر داد و دولت هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نکرده است.

برآوردن تمام خواسته های بازنشستگان

بله، مدتی از لغو مصوبه دولت قالیباف در خصوص حقوق آن دسته از مستمری بگیران تامین اجتماعی که در سطوح دیگر تعیین می شود می گذرد و همچنان قطار این افزایش بدون وقفه، در مسیر پر پیچ و خم اندیشه آشفته جامعه است. خطوط حکومتی انقلابی، در بلاتکلیفی کامل است، او در حرکت است و صدای آژیر گوش شکن همراه با ترسش، جانی را در دهان بازنشستگان می دمد. از سوی دیگر، مستمری بگیران به امید رسیدن این قطار به مقصد نهایی، تنور داغ خود را در خیابان و در جوامع مختلف خنک کردند. اگر این قطار به مقصد نهایی و مورد نظر بازنشستگان نرسد، صبرشان لبریز می شود.

لذا از دولت انتظار داریم بلافاصله دستور محاسبه افزایش سایر سطوح حقوق مستمری بگیران بر اساس ماده 96 قانون تامین اجتماعی و تصویب هیات مدیره سازمان را قبل از آستانه تحمل به سازمان تامین اجتماعی صادر کند. برای بازنشستگان رسیده و اعتراضات شعله ور می شود. شاهد اجرای نیمه تمام دولت سیزدهم برای بازنشستگان سایر رده ها در آستانه اولین تولد این دولت باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید