حقوق زنان تاکتیک دشمن برای بردگی زنان است


ساعت: 21:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۳
کد خبر: 1903419

ساینا آقایی گفت: آزادی که غرب به نام حقوق زنان در جامعه ترویج می کند و تلاش می کند زنان را در کشور با آن همراهی کند نوعی برده داری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساینا آقایی مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه زنان در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: آزادی ای که غرب به نام حقوق زنان در جامعه ترویج می کند و سعی می کند زنان را در کشور با این امر همراهی کند. شکل بردگی.”

وی ادامه داد: اسلام برای زن ارزش و منزلت قائل شده است، در هیچ کجای دنیا زن آزادی، عزت و کرامتی که زن در ایران دارد را ندارد.

آقایی اضافه کرد: غرب از زن به عنوان ابزار و کالا استفاده می کند و به ترویج بی بند و باری و بی بندوباری می پردازد و این بار می خواهد زنان مسلمان غربی را به نام حقوق زنان به فساد بکشاند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: زن در غرب به معنای واقعی کلمه ابزار و کالایی برای خرید و فروش است و زمانی که به فساد مطلق کشیده شود برای همیشه باقی می ماند.

وی با بیان اینکه امروز حضور زنان در فعالیت های اجتماعی کشور چشمگیر است، گفت: پزشکان زن از انقلاب تاکنون در کشور 27 برابر شده اند در حالی که پزشکان مرد از انقلاب 3 برابر شده اند.

آقایی ادامه داد: این تنها آمار یک بخشی از مشارکت زنان در فعالیت های اجتماعی است و در بخش های دیگر افزایش داشته ایم به طوری که زن و مرد تقریباً از حقوق مساوی در کشور برخوردار هستند.

این استاد دانشگاه افزود: برهنگی ناشی از فرهنگ غربی به معنای برده داری است و زنان باید مراقب شعارهای توخالی و استکباری باشند زیرا آزادی که سر می دهند از بردگی سخت تر است.

وی با اشاره به اینکه آزادی بدون عدالت، بردگی است، گفت: این دقیقاً همان فرهنگی است که در غرب انجام می شود، یعنی آزادی بدون عدالت از استکبار می آید.

آقایی تاکید کرد: یکی از فرصت های نهضت مهسا امینی این بود که فرهنگ حجاب ما چقدر غنی و غنی است که با جبهه نفوذ قوی تر شد و زنان تحصیل کرده از آن حمایت کردند.

این استاد دانشگاه در خاتمه خاطرنشان کرد: مراقب باشیم غرب با شعار حقوق زن آزادی ما را نگیرد زیرا همه جریانات دشمن نشان داده اند که استکبار از حجاب، عفاف و حریم زن مسلمان ایرانی هراس دارد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید