دلیل اقتدار سوریه، عدم ذلت و بردگی استکبار جهانی است.


ساعت: 09:49
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1837947

احمدعلی مقدم گفت: دلیل اقتدار و احترام بشار اسد در نزد ملت و دولت ایران، مقابله او با ظالمان جهان است. اشغالگران سوریه را تمام کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدعلی مقدم در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به دیدار حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای با رئیس جمهور سوریه گفت: رهبر معظم انقلاب به دلیل مقاومت قاطع مردم سوریه و عدم حضور بشار اسد مستقیماً با بشار اسد دیدار و از وی تجلیل کردند. اسد از اطاعت و تعهد به آمریکا، انگلیس، صهیونیست ها و سعودی ها.» و این داعش است، بنابراین این سفر نوید رویدادهای مهمی در آینده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: بر اساس بیانات حکیمانه جناب عالی، مقاومت مردم و نظام سوریه و پیروزی در جنگ بین المللی زمینه ساز افزایش حیثیت و سربلندی سوریه شده است. دیپلماسی ارتدوکس دولت جدید

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر گسترش همکاری ها و روابط ایران و روسیه افزود: با توجه به بحران منطقه ای و اوضاع نابسامان سیاسی و امنیتی اسرائیل، تمام تاکید بر اخراج کامل اشغالگران است. از سوریه

مقدم گفت: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با رهبری مدبرانه و عدم تسلیم در برابر نیروهای خالی جهان الگویی برای مستضعفان و ذلیلان جهان شده است. همه اینها نشان می دهد که زمان کنونی، زمان ساخت و ساز و مقابله با غربی ها در مقابل غربی ها و بیرون راندن اسرائیل و مستکبران است.

وی تاکید کرد: سوریه با دستاوردهای بزرگی که در عرصه سیاسی و نظامی داشته است، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، این کشور را قدرتمندتر از گذشته کرده است. سوریه امروز سوریه قبل از جنگ نیست، گرچه آن زمان هیچ ویرانه ای وجود نداشت و احترام، و “سوریه اکنون بسیار بزرگتر از گذشته است و همه آن را به عنوان یک نیرو می بینند.” بنابراین راز اقتدار و سربلندی سوریه، عدم ذلت و بردگی استکبار و استعمار جهانی و نیز عزت نفس بالای بشار اسد است.

وی با اشاره به روابط ننگین و تحقیرآمیز برخی کشورهای مرتجع عربی با استکبار جهانی و تندروهای آن گفت: حاکمان و رفتارهای تحقیرآمیز آنها نفرت انگیز است. بنابراین همه مردم جهان از جنایت و ظلم این کشورها خسته شده اند و خواهان نابودی استکبار هستند.

دبیر جبهه امام خمینی (ره) و رهبری استان کرمان با اشاره به اینکه مهمترین حمایت ایران از سوریه تقویت روحیه مقاومت و تاکید بر تداوم ثبات است، گفت: سردار شهید سلیمانی در اولین سفر بشار اسد حضور داشت. به تهران خیلی خالی بود، اما حضور سردار کعانی بر اهمیت روابط دیپلماتیک و نظامی سوریه با ایران تاکید کرد که نشان داد این راهبرد با اقتدار ادامه دارد، زیرا موضوع سوریه برای ما یک وظیفه و تکلیف مقدس است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید