اقتدار کشور با ذلت قبل از انقلاب قابل قیاس نیست


ساعت: 14:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805878

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: انقلاب اسلامی پدیده بزرگ قرن بیستم و انقلابی باورنکردنی و منحصر به فرد است که تغییرات عمده ای را در عرصه بین المللی و تحولاتی در مسیر تاریخ به دنبال داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدحسین موسایی پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ظهر امروز (جمعه 15 بهمن) در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: انقلاب اسلامی پدیده بزرگ قرن بیستم و یک پدیده باورنکردنی و منحصر به فرد است. انقلاب تغییر کرد، انترناسیونال دنبال کرد و مسیر تاریخ را تغییر داد.

وی افزود: تفاسیر انقلاب اسلامی نه تنها از سوی اندیشمندان مسلمان، بلکه از سوی همه جامعه شناسان و سیاستمداران غربی بیان شده و همه اندیشمندان و پژوهشگران به آن اذعان داشته اند.

موسی پور به نقش دین و خداپرستی در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هویت اصلی انقلاب کربلا این است که عاشورا است و این انقلاب از حسین(ع) می آید و هویت نهایی آن گفتمان مهادوی و قوت اوست. فرهنگ و هویت دینی است و به تعبیر رهبر انقلاب این غبطه دینی است و تمام هجمه ها و توطئه های دشمن برای تضعیف نقطه کانونی قدرت یعنی تضعیف دین و هویت و غیرت دینی است.

وی با اشاره به هجمه تبلیغاتی دشمن گفت: رهبر معظم انقلاب نقطه رویارویی با این حمله را جهاد، تبیین و روایت می دانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه تمامی نویسندگان و سخنرانان دست اندرکار جهادی، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر روی برنامه های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تمرکز دارد. دستاوردهای مختلف انقلاب بیان می شود تا نسل جوان ما با این دستاوردها آشنا شود.

موسی پور با تاکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب نه تنها قابل دفاع نیست بلکه افتخارآفرین است، گفت: عزت و اقتدار این کشور قابل مقایسه با ذلت قبل از انقلاب نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید