شجاعت و اتحاد معمار کبیر انقلاب قابل قیاس نبود.


ساعت: 14:58
تاریخ انتشار: 1401 1401
کد خبر: 1843632

مرتضی آقا تهرانی گفت: در زمان غیبت ولیعصر(عج) همانطور که در فرمایشات امام زمان (عج) است، اما اگر ندارید، باید برای ولایت فقیه چنین باشید و در مسیری که نشان می دهد حرکت کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، ظهر امروز در مراسم سی و سومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) رهبر معظم انقلاب اسلامی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه برگزار شد. رهبر در استان در مجلس شورای اسلامی امیر گلمعلیان فرمانده منطقه جنوب شرق ارتش، سردار نظری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، خانواده معظم شهدا، فرماندهان نظامی و انتظامی و بخش‌های مختلف در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند. از مردم در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.



حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدا و امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب گفت: رشادت و اتحاد معمار کبیر انقلاب عسگر نیز موفق خواهد بود.

وی تاکید کرد: امام (ره) یک انسان کاملاً خودساخته بود و دین ما بر فطرت پاک است و امام خمینی (ره) در دلها تأثیر داشت و این تأثیر بر دلهای پاک جوانان بیشتر نشست و جوانان زیر بار نشستند. امام خمینی (ره) این انقلاب را به پیروزی رساند و اولویت امام در رهبری این انقلاب، ولایت فقیه بود و درس خارج فقه امام راحل در نجف نیز همین بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی جوان بود، گفت: زمانی که نامه های امام خمینی (ره) به گوش جوانان و دانشجویان رسید، میدان از دست دشمن خارج شد و اکنون خط راهبردی دشمنان، اسلام ستیزی با شیعه است. این یهودستیزی است و این واقعیت دنیای امروز است.

آقاتهرانی تاکید کرد: دشمن با انحراف از جوانان کشور برای رسیدن به اهداف خود در کمین است تا به نقاط حساس و جدی ما ضربه بزند که باید هوشیار باشیم.

بیا، آیا ممکن است پیامبر جایگزین او نشده باشد؟ گفت: در حکومت اسلامی در غیبت امام زمان (عج) به چه کسی مراجعه کند؟ ایشان بارها پیشنهاد کرده اند که در زمان غیبت امام عصر، کسی که از نظر شجاعت، علم و … بیشتر به امام شباهت دارد، متصدی شود.

رئیس مجلس شورای فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین به اولویت های مجلس شورای فرهنگی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: .

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با اطاعت از اوامر ولی فقیه به پیروزی رسیده است، ادامه داد: مسئولی که امروز از اوامر ولی فقیه و ولی فقیه تبعیت نمی کند، مسئولیت ما نیست، همان طور که مردم در کنار آن ایستادند. انقلاب شد و نظام را رها نکرد، خدمتگزاران باید در کنار مردم باشند.

آقاتهرانی ادامه داد: اگر از مقام معظم رهبری حمایت کنیم موفق خواهیم بود وگرنه محکوم به شکست هستیم و این امر در سیره الگوی امام خمینی (ره) مشهود است چرا که تک تک زندگی امام خمینی(ره) برای ما درسی است که چگونه باور کنیم. از صمیم قلب «این یک ایمان عمیق و الهی است.

وی افزود: کشور روز به روز در حال پیشرفت است و امروز بدتر از دیروز نیست.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه در خارج از کشور فهمیده اند که رهبری و مدیریت امام یکی از مهمترین عوامل پیروزی و پایداری در مبارزه با استکبار است، گفت: اولیای اسلام دین را در شیعه زنده می کنند.

وی ادامه داد: در این انقلاب همه مردم کار می کنند، اگر کارمندان با مردم همراهی کنند در حالی که الان همه انقلابیون در قدرت هستند و کار می کنند قطعا این انقلاب به ظهور منجی منجر می شود.

تهرانی ادامه داد: امام انشعاب کرد و قیام کرد، پس اگر نماینده ای نمی تواند برای انقلاب کار کند، مردم خسته نباشند، بلکه باید بایستند، امر و نهی کنند و مطالبه کنند، مثل حاج قاسم سلیمانی که تنها و با تمام توان ایستاده اید. و یارانش در مقابل شما خواهند ایستاد.

وی ادامه داد: اکنون باید محکم روی پای انقلاب بایستیم و مردم باید تحمل کنند چرا که دولت باید روی اقتصاد کار کند و این غده سرطانی را که دائما چرک و خون فساد اقتصادی را از بدن مردم باز می گرداند، حذف کند. سیستم.”

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نظام رو به رشد و پیشرفت است و نگاه ناامیدانه کار دشمن است. مبارزه کردن سخت است. دو عملیات با موفقیت انجام شد.

وی با بیان اینکه حسن مرحوم امام زمان(عج) است، گفت: امام 24 کتاب نوشته که اصولاً اخلاق و سیاست با دین و دین با سیاست است و امام اخلاق را لازمه ورود به مسائل سیاسی می داند.

آقای تهرانی گفت: نظارت و امر به معروف باید مردم برای مردم باشد و حکومت برای حکومت، ما بی گناه نیستیم، گاهی اشتباه می شود اما در دنیا این نظام نماد بسیار قدرتمندی است که حاکمیت الهی دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از کشورهای جهان ایران را نمی شناسند اما امام خمینی را به خوبی می شناسند و قدرت و صلابت امام خمینی در دنیا گسترده است.

وی تاکید کرد: همانطور که فرمایشات امام زمان (عج) است، اما اگر ندارید، باید برای ولایت فقیه چنین باشید و در مسیری که نشان می دهد حرکت کنید.

آقای تهرانی به داستان های شکرگزاری اشاره کرد و گفت: اگر خداوند نعمتی به شما داد و نفهمید و سپاسگزاری کنید، خداوند آن را از شما می گیرد و دچار مشکل می شوید، پس از نعمت ولایت عنایت کنید. شما نگیرید.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی: وقتی از رهبری امام راحل و تشییع جنازه امام خمینی (ره) تشکر کردید در حالی که دست امام در دست فرشتگان و پای امام در دست مردم بود، خدایا تا زمان ظهور، منجی را که ولی فقیه بود برای شما آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید