حل مشکل پوشش اینترنت در استان قزوین 1402/49 درصد راه های روستایی استان خاکی است.

وی افزود: در سفر آقای جهرمی وزیر وقت ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان قزوین، 200 میلیارد بودجه برای این منظور اختصاص یافت و از 105 ایستگاه تقویتی بازدید شد که بالغ بر 65 درصد آن در استان اجرا شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: خوشبختانه نهضتی برای ارتقای پوشش اینترنتی روستاهای روستایی راه اندازی شده که با مدیران ذیربط در حال رصد برای رفع آن هستیم، تصمیم گیری می شود.

وی گفت: حرکت ما خدمت به مردم است. وی ادامه داد: برای تقویت شبکه های مخابراتی اینترنتی استان به بیش از 105 ایستگاه نیاز داشتیم که تاکنون 65 درصد آن تکمیل شده است، این منطقه زودتر سقوط می کند.

محمد بیعی با اشاره به اجرای نهضت رسانه ای آسفالت گفت: از ابتدای مجلس سیزدهم یکی از وظایف مدنظر مقام معظم رهبری خدمات رسانی به مناطق روستایی و کم برخوردار بوده است.

بیش از 700 کیلومتر از جاده های استان آسفالت نشده است

وی خاطرنشان کرد: اردوگاه محرومیت زدایی بودجه خوبی برای اشتغال روستایی، آبرسانی روستایی، آب کشاورزی و آسفالت دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای رفع کمبود ترافیک و مشکلات جاده ای در کشور مصوب کردیم سالانه دو میلیون تن قیر رایگان برای پروژه های راه روستایی مصرف شود.

وی گفت: متاسفانه 49 درصد راه های روستایی استان قزوین سیاه و بیش از 700 کیلومتر از راه های استان آسفالت نیست.

محمد بیگی گفت که حداقل هزینه 5 کیلومتر آسفالت 1.5 میلیارد تن است و بودجه دولتی حداقل بیش از 30 تا 35 سال برای آسفالت همه این سرک ها زمان می برد.

وی بیان کرد: نیازمند حمایت و همکاری مردم منطقه و مسئولان و مشارکت های مدنی هستیم و سعی کرده ایم با تردد آسفالت و اجرای قانون قیر رایگان این زمان را کاهش دهیم و تا چند وقت دیگر این کار را انجام خواهیم داد. سال ها.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید