فرودگاه و مترو اصلی ترین نیاز استان قزوین/ 49 درصد راه های روستایی قزوین نیازمند بهسازی است.

فاطمه محمد بیعی نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: قزوین شهر دانشمندان، شاعران، عارفان، هنرمندان، زنان غیور و مردان قوی است. شهری با ویترین زیبا اما محرومیت های زیربنایی در انتظار دستان پر مهر دولت عزت است.

وی افزود: آقای رئیسی اگر 10 سال پیش خط مترو البرز تا قزوین ادامه داشت اکنون با مترو پرسرعت به قزوین سفر می کردید چرا که یکی از 14 مزیت مترو صرفه جویی در مصرف گاز و زمان، توسعه مترو خواهد بود. گردشگری و صنعت قزوین و شمال کشور.»

نماینده مردم قزوین در مجلس تاکید کرد: اگر تهران را قلب ایران بدانید، بدون شک شریان آن سرزمین مینودری قزوین خواهد بود.

محمد بیعی گفت: اگر نمی خواهیم دود آلاینده ها چشم مردم تهران را کور کند باید به مسائلی چون دشت قزوین، تامین آب، تامین آب شرب، انتقال آب از طالقان به 16 شهر توجه ویژه داشته باشیم. و 94 روستا

این مقام مسئول گفت: سدهایی مانند سد برمنک در دولت قبل در نظر گرفته نشده بود و اکنون منتظر توجه دولت سیزدهم به سدهای قزوین هستیم.

49 درصد راه های روستایی قزوین نیازمند بهسازی است

وی ادامه داد: استان قزوین در حوزه بهداشت و درمان قدمت زیادی دارد و زیرساخت ها فرسوده است اما متاسفانه تکمیل بیمارستان 700 تختخوابی به آرزوی مردم قزوین تبدیل شده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس تاکید کرد: منتظر نظر شما در زمینه فاز الحاقی بیمارستان های آبیک، بیمارستان شهدای رجایی، راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی در محمدیه و الوند و … هستیم. راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در مهرگان و اقبالیه.

محمدبیگی گفت: 49 درصد راه های روستایی قزوین بالای 700 کیلومتر سیاه است و این جاده نامناسب و بلای جان بیماران شده است و وزیر راه و شهرسازی باید بودجه ویژه ای برای راه های استان قزوین در نظر بگیرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: زنان توانمند، متخصص و متعهد انتظار عزت دولت شما را دارند تا زنان ایرانی اسلامی را در عرصه های حاکمیتی دولت خود ناامید نکنید.

وی افزود: زنان متمدن ایرانی می توانند برای اجرای قوانینی مانند حمایت از خانواده ها و جوانان یک دولت عالی با مردان بزرگ تلاش کنند تا ایران رهبر مردم نوین اسلامی شود.

قزوین به فرودگاه نیاز دارد

لطف الله سیاهکالی، قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی فرودگاه مهرآباد را در کنار جاده گدیر قرار دهند تا کرج، قزوین و تهران دارای فرودگاه باشند.

وی افزود: کارخانه سیمان آبکه به استان البرز واگذار شده و آلودگی زیادی برای مردم آبکه وجود دارد و با باز شدن فیلترها آلودگی امکان پذیر نیست.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس تاکید کرد: راه آهن قزوین و کوم می تواند کریدور شماره 2 را تامین کند و همچنین قزوین با شرایط فعلی می تواند به قطار شهری مجهز شود.

سیاهکالی گفت: قزوین بهترین لجستیک برای کشور است و توجه به این موضوع می تواند فواید زیادی برای کشور و استان قزوین داشته باشد.

این مقام مسئول گفت: لطفا دستور حذف شرکت های واسطه را بدهید چرا که این شرکت ها هزینه های دولت را افزایش داده اند، پول کمی به کارکنان داده اند و باعث نارضایتی شده اند.

وی افزود: حوضه آبخیز شاهرود در طول سال گل آلود است و این نشان دهنده فرسایش خاک در منطقه است. در این راستا از شما تقاضا داریم بودجه ای را برای مدیریت حوضه در نظر بگیرید.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: مردم از گرانی گلایه دارند و لطفا در این زمینه برنامه منسجمی ارائه دهید. ما معتقدیم با تلاش شبانه روزی شما مشکلات گران قیمت حل خواهد شد.

بودجه نباید فقط در مرکز استان متمرکز شود

روح الله عباسپور، نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس مطرح نیستند.

وی افزود: با توجه به کاستی های استان، پیش بینی می شود در سفر رئیس جمهور برای پروژه های نیمه تمام شهرستان های بویین زهرا و آوج به ویژه در حوزه آبرسانی و بهداشت و درمان وام پرداخت شود. “

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس تاکید کرد: سد بالاهانلو آب شرب جنوب استان را تامین می کند و باید به این موضوع توجه ویژه شود.

نماینده پارلمان بویین زهرا و آوج گفتند دو شرکت خودروسازی داخلی مردم را اسیر کرده اند در حالی که دولت و مجلس با واردات خودرو موافقت کرده اند و هیات امنا نیز نظر منفی در این مورد نداشته است، اما برخی تصمیمات مجمع تشخیص مصلحت نظام مانع از تحقق خواسته های مردم شده است. ; امیدوارم در این زمینه نیز اقدامات لازم انجام شود.

در استان قزوین با کمبود شدید آب کشاورزی مواجه هستیم

رجب رحمانی نماینده مردم تاکان در مجلس در پایان گفت: دولت و مجلس انقلابی برای حل مشکلات با هم متحد شده اند چرا که دولت فعلی یک حکومت دینی و ولایی به معنای واقعی کلمه است.

وی افزود: هر چقدر برای بهبود وضعیت به استان قزوین توجه شود قطعا بخشی از کشور تقویت می شود.

مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس خاطرنشان کردند: در استان قزوین با کمبود شدید آب کشاورزی مواجه هستیم و در این رابطه باید منتظر لطف خداوند برای بارندگی باشیم.

رحمانی گفت: در قانون بودجه سال نهم 14 شهر و 194 روستا از آب شرب سد طالقان بهره مند شده اند و این مورد اجرایی شده است اما باید تدابیری اتخاذ شود تا این آمارها تک تک از آب شرب بهره مند شوند. زمان.

این مسئول گفت: در صورت فراهم شدن زیرساخت های نواحی صنعتی قطعا حرکتی اساسی در تولید و دانش بنیان ایجاد می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید