آسفالت 93کیلومتر از راه های اصلی و فرعی استان قزوین بهسازی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: در 6ماه گذشته 93کیلومتر روکش آسفالت و لکه گیری در راه های شریانی، اصلی و فرعی این استان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در این باره اظهار کرد: این اداره کل با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد، اقدام به لکه گیری و روکش آسفالت راه های شریانی و اصلی حوزه استحفاظی استان کرده است.

وی اضافه کرد: اجرای این پروژه ها تاثیر قابل توجهی در ارتقای ایمنی، کاهش تصادفات و تسهیل جابه جایی بار و  مسافر در راه ها دارد.

حق لطفی ادامه داد: در نیمه نخست امسال آسفالت 7کیلومتر از محور قزوین-بوئین زهرا، 5کیلومتر از آزادراه قزوین-رشت،12کیلومتر از محور قدیم قزوین-رشت، 8کیلومتر از محور قزوین-تاکستان-آوج، 14کیلومتر محور چینی مرجان-لیا-آقابابا-شاهین تپه-ارداق و لکه گیری 20کیلومتر از آزادراه قزوین-زنجان انجام شد.

وی گفت: محور قزوین-الموت(رجایی دشت-معلم کلایه)به طول 6کیلومتر، آبیک-طالقان به طول 9 کیلومتر، ارداق-شاهین تپه به طول 7کیلومتر و لشکر 16زرهی به طول 5کیلومتر از دیگر  نقاطی بودند که امسال عملیات بهسازی و روکش آسفالت در آنجا اجرا شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود:برای بهسازی، لکه گیری و ترمیم روکش آسفالت راه های استان از ابتدای سال جاری تاکنون 142 هزار تن آسفالت مصرف شده است.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید