حمایت سبزهای انقلابی از پروژه ساخت خانه برای فقرا و چمن مصنوعی در مهرستان

ساعت: 13:20
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780381

وقتی محرومیت و خدمت مبنای سپاه شد.

فرمانده ناحیه مقاومت CRRF بسیج مهرستان از حمایت CRRF برای تسریع در روند ساخت خانه برای مستضعفان و چمن مصنوعی این منطقه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین نقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون با بیان اینکه خدمت بی منت در مناطق افتخار آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: هر جا که سپاه دخالت کند باعث پیشرفت و آبادانی می شود.

وی افزود: برای رفع محرومیت، مردم سبز انقلاب بار دیگر برای تسریع در اتمام کار عمرانی و یا بازسازی منازل محرومان در برخی نقاط منطقه ششکی و روستای قدمدار گام برداشته اند. نگرانی ساکنان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان به عملیات بهره برداری از چمن مصنوعی روستای باستانی مگر اشاره کرد و گفت: این عمل خداپسندانه را به صورت جهادی انجام دهید چرا که علاوه بر دریافت حقوق و پاداش، دعای خیر مردم نیز لازم است. آنها را همراهی کند.

وی خاطرنشان کرد: تهیه بلوک سکوها، نرده ها، ساخت سرویس های بهداشتی، رختکن، حضور گروه های جهادی برای محوطه سازی و فعالیت های عمرانی در زمین چمن از جمله کمک های سپاه برای مشارکت در ساخت این زمین ورزشی است.

نکویی ادامه داد: تامین هزار واحد برای تسریع در آماده سازی و ردیابی چمن مصنوعی از دیگر حمایت های سپاه در استفاده از این طرح است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید