آغاز آسفالت منطقه روستای مرزی صفر کشتگان توسط سبزهای انقلابی / محرومیت از نیروی زمینی سپاه جهاد در راه خدا


ساعت: 10:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814186

عملیات اجرایی پروژه آسفالت در محدوده روستای مرزی صفر کشتگان در منطقه بم پشت سراوان توسط تیم های مهندسی زمینی سپاه آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با توجه به سن ما، شنبه گذشته به همت نیروی زمینی سپاه جشنی با حضور جمعی از مسئولین در محل سرویس نقطه صفر بم در منطقه سارا بم برگزار شد. علاوه بر تمامی خدمات ارائه شده در این منطقه اعم از آسفالت جاده کشتگان، تجهیز مرکز بهداشت مجتمع و توزیع آمبولانس آفرود، آسفالت داخل روستا بعد از عید سعید غدیر خم آغاز می شود. -فطر

وعده صادقی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان در حاشیه مراسم بزرگداشت جانباختگان عملی شد و هم اکنون آسفالت نیروی زمینی سپاه در نقطه صفر تلفات این روستا آغاز شده است.

محرومیت زدایی نیروی اصلی سپاه جهاد بسم الله است

مولوی محمد ملک بلوچ زهی امام جمعه اهل سنت سیرکان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: می گویند بهترین عمل بعد از مرگ انسان که صدقه جاریه محسوب می شود، حفر چاه و بازکردن آن است. باز هم جاده که کار خیری است که جزء باقیمانده هاست و صلاحیت ها توسط نیروی زمینی سپاه در نقطه صفر مرزی انجام می شود که جای ارزیابی دارد.

وی افزود: اگر قدردان خدمات انجام شده باشیم، خداوند این نعمت را افزایش می دهد، اما اگر کافر بگوییم قطعا این نعمت را از دست خواهیم داد، بنابراین مردم این منطقه قدردان خدمات محرومیت زدایی و مردم هستند. دارند به سپاه کمک می کنند.»

امام جمعه اهل سنت سیرکان گفت: سپاه پاسداران در عمل نشان داده است که برای کمک به مردم پیشکسوت تلاش می کند و همیشه در میدان است و باید از جان و دل قدردان زحمات انجام شده برای محرومیت زدایی باشیم.

مولوی بلوح زهی خاطرنشان کرد: مسلمانان امروز باید قوی باشند، اما قوت در بدن نیست، بلکه قوت در فکر و اندیشه است، همانطور که حضرت محمد (ص) فرمودند مؤمن قوی قوی و مقتدر است. مسلمان باید از قوت فکری و روحی قوی و قدرت محرومیت برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه باید از توانایی های بالای فکری افرادی که به بهترین نحو به مردم خدمت می کنند الگو برداری کنیم، گفت: تمام توان و توانی که در راه اسلام داریم به عنوان جهاد فی سبیل الله است چرا که جهاد این است. فقط یک لشکرکشی نیست، فعالیت فکری، مالی، عملی و معنوی و هر چیزی که باید به مردم کمک کند و خدمت کند جهاد محسوب می شود.

جمعه اهل سنت من از شهرک سیرکان ادامه داد: حرکتی که نیروی زمینی سپاه در این منطقه برای کمک به مردم انجام داده و شاهد آسفالت و جاده سازی در این منطقه هستیم نوعی جهاد است.

مولوی بلوح زهی افزود: این گونه خدمات باید قدردانی و تحسین برانگیز باشد، اما باید مراقب باشند افرادی که سنگرها را به دنبال این بستگان می اندازند، کاری نکنند که همه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سوال می برد.

وی اذعان داشت: باید در نظام اسلامی به سمت خدمت به مردم حرکت کنیم و این گونه فعالیت ها باید ادامه داشته باشد تا بتوانیم دل مردم را به دست آوریم چرا که به دست آوردن قلوب بهتر از حج اکبر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید