خانه های سفالی و گلی و بخشی از زیرساخت های مهرستان آسیب دیده / خسارت بارندگی محاسبه شد

ساعت: 12:04
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797833

عبدالناصر درازهی فرماندار مهرستان با بیان اینکه در هیچ کجای شهرستان با قطعی آب و برق مواجه نیستیم، گفت: بارندگی خسارت جزئی به زیرساخت ها و مسکن ها وارد کرده که عمدتاً به دلیل بافت منازل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالناصر درازهی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به بارندگی 24 میلی متری اخیر در این منطقه گفت: از خشت و گل ساخته شده است اما در شرایط فعلی شرایط مساعد است.

وی افزود: فعالیت های جانبی از ابتدای بارندگی ها تا خروجی این سامانه در دستور کار است که تمامی خدمات، بهداشت، راه، هلال احمر و منابع طبیعی حضور دارند و خدمات رسانی می کنند.

وی با اشاره به انتقال موفقیت آمیز چندین مورد از مادران باردار به مراکز درمانی گفت: برخی راه های روستایی و شبکه های مخابراتی دچار مشکل شده و در نقاطی که نیروهای ارزیاب خسارت ارزیابی می کنند با آبگرفتگی معابر مواجه هستیم.

فرماندار مهرستان ادامه داد: محور مهرستان – ایرانشهر شب گذشته به دلیل بارندگی شدید مسدود و صبح امروز توسط عوامل راهداری بازگشایی شد اما به دلیل تداوم بارندگی در بالادست، احتمال انسداد جاده برای ساعتی دیگر دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه در هیچ نقطه ای از شهرستان با قطعی آب و برق مواجه نیستیم، گفت: روستای سرندجان منطقه ای کوهستانی است و هم اکنون بر اثر بارندگی در نقاطی دچار خسارت شده است، بنیاد مسکن، نیروهای امدادی و خدماتی به این منطقه پرداختند. در منطقه حضور دارند و خسارت را ارزیابی می کنند و با کاهش بارندگی، ارزیابی نهایی میزان خسارت مشخص و اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید