خسارت بارندگی گلستان هنوز کامل نشده است / از ریزش جاده ها و کوه ها تا خسارت به بلوک های آپارتمانی


ساعت: 08:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904317

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: میزان خسارت بارندگی تا پایان امروز به مردم اطلاع رسانی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نعمت الله حاجی زاده امروز در گفتگو با خبرنگار ما از گلستان اظهار کرد: بارندگی که دیشب و عصر در استان رخ داد بدون خسارت نبوده اما رحمت الهی در زمان مناسب و در زمان مناسب بوده است. جای درستی دارد و آسیب را نمی توان با پیامدهای مثبت آن مقایسه کرد.

وی افزود: شدت خسارات ناشی از بارندگی ها به حدی کم است که به هیچ وجه بحران محسوب نمی شود، تعارف اداره کل مدیریت بحران کشور، علاوه بر این مشکلات، آبگرفتگی معابر، آسیب به چندین بلوک مسکونی، جاده ها مسیرهای اصلی مسدود شدند، جاده ها فرو ریختند و کوه ها فرو ریختند. قرنطینه با ورود دستگاه های امنیتی برداشته شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان تصریح کرد: تا صبح امروز درگیر حادثه و واکنش بحران بودیم.

حاجی زاده گفت: پس از تکمیل جدول گزارش خسارت و ارسال آن به ستاد مدیریت بحران، میزان خسارت تا پایان امروز به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه خسارات بارندگی های گلستان هنوز جمع بندی نشده است، ادامه داد: در راه ارتباطی اصلی بعد از مرز گرگان و کردکوی شدت بارندگی و ورود آب به حدی بود که راه اصلی را مسدود کرد. چند ساعتی با این مشکل مواجه بودیم که با تلاش گروه های امدادی مشکل برطرف شد و تردد در حال حاضر عادی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان افزود: بر اساس آخرین گزارشی که دیشب از سازمان هواشناسی استان دریافت کردم، بیشترین میزان بارندگی در منطقه زیارت گرگان با ۷۰ میلی متر بارندگی ثبت شده است.

حاجی زاده گفت: مردم در چنین حوادثی به هشدارهای جوی و بحران توجه کنند تا در مرحله اول از خطر دوری کنند. هدف ما نجات جان مردم و دور نگه داشتن آنها از خطر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید