حملات به علی دایی متوقف نمی شود/ چرا خانواده اش می خواهند برای تفریح ​​به دبی بروند؟

در این مطلب آمده است: چندی پیش هواپیمای مسافربری حامل خانواده علی دایی در مسیر دبی با حکم قضایی در جزیره کیش به زمین نشست و خانواده دایی از هواپیما پیاده شدند.

پس از ممنوعیت خروج همسر و دختر علی دایی از کشور، اقدامات بعدی یک منبع آگاه حاکی از آن است که پس از اقدامات اخیر خانواده علی دایی (صاحب یک گالری بزرگ طلا و جواهرات) در رابطه با گروهک های ضد انقلاب و معاندین و معاندین دعوت شده است. همسر علی دایی متعهد به اعتصاب شده است تا قبل از خروج از کشور تصمیم خود را به اطلاع نهادهای ذیربط برساند.

نکته جالب در این خبر این است که در حالی که زندگی عادی و فعالیت های تجاری مشروع شهروندان از منظر این خانواده عادی سازی اوضاع تلقی می شود و بر همین اساس با فراخوان های جریان های ضد ایرانی همراه است. اما خانواده دایی برای تفریح ​​به دبی سفر می‌کنند و دلارهای خود را در مراکز خرید دبی خرج می‌کنند در حالی که مردم را مجبور می‌کنند افسرده شوند و از تجارت دست بکشند.

این ناهماهنگی در رفتار و گفتار بارها در نمایش چهره‌ها و به‌ویژه برخی از هنرمندان و ورزشکاران در جریان حوادث اخیر دیده شده است، هرچند با وجود تذکرات مکرر دستگاه قضایی به این افراد، مماشات با آنان خاتمه یافته و گاه تحت تعقیب قضایی قرار می‌گیرند. ،

دیدگاهتان را بنویسید