حملات سایبری جدید علیه اسرائیل


ساعت: 13:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855665

رژیم صهیونیستی بار دیگر مورد هجوم فضای مجازی قرار گرفت و گروه هدف سایت های گردشگری این رژیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کانال تلگرامی صابرین نیوز از حمله سایبری جدید علیه رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش صابرین نیوز، گروه «شارپ‌بویز» از سایت‌های مسافرتی اسرائیل حاوی اطلاعات و کارت‌های اعتباری 200 نفری مورد حمله سایبری «جنگ مخرب» قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، برخی از سایت های هدف به شرح زیر است:

hotel4u.co.il

noapass.co.il

gol.co.il

booking-hotels.co.il

booking-kibbutz.co.il

come2israel.co.il

come2israel.com

funtoursisrael.com

mlonot.co.il

ortal.net

کانال تلگرامی صابرین نیوز شنبه گذشته (9 ژوئن) از حمله سایبری شدید یک تیم عراقی به زیرساخت های رژیم صهیونیستی و هک سامانه معاملات بورس تل آویو خبر داد و نوشت که این سامانه دیگر وجود ندارد. در دسترس.

این دومین بار است که وب‌سایت‌ها و سرورهای دولتی اسرائیل مورد حملات سایبری عراق قرار می‌گیرند. آخرین حمله از این دست به اردیبهشت ماه گذشته بازمی‌گردد، زمانی که یک تیم سایبری عراقی به نام «الطاهره» با شعار «یالثارات ابومهدی المهندس» حمله گسترده‌ای را به زیرساخت‌های حمل‌ونقل رژیم صهیونیستی و بزرگترین ترابری رژیم صهیونیستی انجام داد. شرکت. کار کرد.

هکرهای عراقی در اوایل ماه آوریل برای دو روز متوالی وب سایت و سرورهای فرودگاه بانگوریون تل آویو، وب سایت بانک اسرائیل را منهدم کردند و گروهی به نام طاهره مسئولیت حمله سایبری به پایگاه ها و سرورهای رژیم صهیونیستی را بر عهده گرفت. پایگاه اطلاع رسانی شبکه 9 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز مورد حمله سایبری قرار گرفت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید