حمله باورنکردنی ناصر الخلیفی به داور دیدار مقابل رئال

حمله باورنکردنی ناصر الخلیفی به داور دیدار مقابل رئال

رئال مادرید در دیداری دراماتیک و غیرعادی با نتیجه 3 بر 1 پاری سن ژرمن را شکست داد و راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا شد. این در حالی است که ناصر الخلیفی رئیس باشگاه فرانسوی که طاقت ناکامی مجدد تیمش در لیگ قهرمانان اروپا را نداشت رفتار تاسف بار خود را نشان داد.

در پایان این دیدار ناصر الخلیفی اتفاق عجیبی در سانتیاگو برنابئو داشت. به گفته مونیکا مارچانته از موویستار، الخلیفی بلافاصله پس از بازی پست خود را ترک کرد تا با فریاد زدن به محوطه ای که برای تیم های مهمان در ورزشگاه ساخته شده بود برود. در حالی که رئیس پاری سن ژرمن بسیار ناراحت به نظر می رسید، تصویری شرم آور ایجاد کرد. در واقع هدف اصلی آل خلیفه به چالش کشیدن قاضی بود.

به گزارش باشگاه، یکی از کارمندان رئال مادرید در حال فیلمبرداری از این صحنه بود و الخلیفه که متوجه این موضوع شد به او نزدیک شد و فریاد زد “من تو را خواهم کشت”. البته لئوناردو بعدا خواستار حذف تصاویر موبایلی کارمند رئال مادرید شد که جنجال زیادی به پا کرد.

به نظر می رسید الخلیفه نمی تواند حذف تیمش را بپذیرد به خصوص بعد از اینکه پاری سن ژرمن تا پایان نیمه اول از رئال مادرید پیشی گرفت اما ناگهان همه چیز برای این تیم از دست رفت. الخلیفه در پایان بازی با فریادها و حرکات نشان داد که بعد از بازی اتفاقات عجیبی خواهد افتاد. او در عین حال تنها نبود و لئوناردو کاتارها را همراهی کرد و تلاش برای مهار خشم آل خلیفه کاملاً بیهوده بود.

آل خلیفه و امیر قطر در تابستان گذشته زمانی که اجازه خروج کیلیان امباپه را ندادند، گستاخی خود را نشان دادند. با دیدن شکست دوباره پروژه آنها و از طرفی کمی بعد یکی از دشمنانش به نام فلورنتینو پرز خوشحال شد و الخلیفی را دیوانه کرد و این اتفاقات رخ داد.

دنی مک لین داور هلندی نیز از رفتار ناصر الخلیفه خبر داد. در بخشی از این گزارش آمده است: «رئیس و مدیر فنی پیاتزی رفتار تهاجمی داشتند و سعی کردند وارد رختکن داوران شوند. وقتی داور از آنها خواست که بروند، آنها این کار را نکردند. «پرچم یکی از داوران را هم زدند و شکستند.

دیدگاهتان را بنویسید