حمله به میرحسین موسوی و دامادش در رسانه های تندرو

رجانیوز، سایت نزدیک به جبهه پایداری، به فرهنگستان هنر حمله کرد و در مطلبی مدعی شد;

«افتخار فرهنگستان» به بهانه درگذشت کیومارت پوراحمد بیانیه ای با مضامین تند و کنایه ای آشکار منتشر کرد که بخش هایی از آن توسط رسانه های ضد انقلاب و ضد انقلاب بازنشر شد. او پیام نارضایتی خود را می فرستد»؛ اما در زیر پوست این نهاد که نتایج آن چنین محتوایی دارد چه می گذرد؟

فرهنگستان هنر در سال ۱۳۷۷ با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و با مأموریت ترویج فرهنگ اسلامی برای مقابله با تهدیدات فرهنگ مهاجم تأسیس شد. موسس این مجموعه میرحسین موسوی است. میراث موسوی سال ها در دست اطرافیانش اداره می شد و در سال 1367 با عنوان «اندیشکده هنری فتنه» تبلیغ می شد.

مدیر این مجموعه دولتی بهمن نامور متل است. وی در فرانسه تحصیل کرد و در زمان صدارت میرحسین موسوی به عنوان دبیر این مجموعه مشغول به کار شد. نامور مطلق از معتمدین و نزدیکان میرحسین موسوی است. این مجموعه اکنون محلی برای پرورش افراد فتنه با عناوین و مناصب مختلف است.

مکیناد «داماد میرحسین موسوی و عضو هیأت علمی حوزه هنری» از افراد موثر در مدیریت این مجموعه است. همچنین داریوش مهرجویی، زهرا رهنورد، میرحسین موسوی، محمد بهشتی شیرازی اعضای دائمی این مجموعه هستند.

این گروه با رهبران و روند سابق خود که یکی از زیرمجموعه های ریاست جمهوری است و رهبر آن توسط شخص رئیس جمهور تعیین می شود، به کار خود ادامه می دهد. این در حالی است که اکثریت این مدیران را افراد به جای مانده از دوران میرحسین موسوی تشکیل می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید