روزنامه صداوسیما: محدودیت های میرحسین موسوی در زندان افزایش می یابد

روزنامه صداوسیما: محدودیت های میرحسین موسوی در زندان افزایش می یابد

روزنامه صداوسیما نوشت: در خصوص بازگشت محدودیت ها برای میرحسین موسوی، گزارش های به دست آمده از آخرین اظهارات وی حاکی از آن است که اردشیر امیرجمند از مشاوران موسوی در انتخابات سال ۱۳۸۷ که ارتباط گسترده ای با جریان نفاق دارد، یکی از نویسندگان اصلی این امر بوده است. متن

جام جم آنلاین، نسخه الکترونیک روزنامه رسمی صدا وسیما نوشت: در خصوص بازگشت محدودیت ها برای میرحسین موسوی، گزارش های به دست آمده از آخرین اظهارات وی حاکی از آن است که اردشیر امیرجمند، یکی از مشاوران موسوی در انتخابات 2018، دارای روابط گسترده ای است. به جنبش نارضایتی، یکی از نویسندگان اصلی این متن بود.

به گزارش انتخاب، جام جم آنلاین نوشت:

برخی اخبار حاکی از آن است که ظاهرا محدودیت های مربوط به بازداشت مهدی کروبی توسط جدایی طلبان رفع شده است.

به گفته برخی از نزدیکان کروبی، وی به خارج از تهران نیز سفر کرده است. نزدیکان وی مدعی هستند کروبی دارای اختلال روانی مشابه آلزایمر است.

در مورد بازگشت محدودیت ها برای میرحسین موسوی، همانطور که پیشتر گفته شد، گزارش های به دست آمده از آخرین اظهارات وی حاکی از آن است که اردشیر امیرجمند، یکی از مشاوران موسوی در انتخابات 1387 که روابط گسترده ای با جریان ناراضی دارد، یکی از نویسندگان اصلی است. این متن.

او همچنین در نگارش بیانیه خصمانه اخیر موسوی محمد جواد اکبرین نقش داشته است. پس از انتشار بیانیه اخیر و با توجه به اینکه سطح ارتباط موسوی با منافقین افزایش یافته و به نوعی نماینده قدرت منافقین در داخل کشور است، تصمیم گرفته شده تا بخشی از محدودیت های حبس وی برداشته شود. دوباره برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید