حمله شریعتمداری به میرحسین موسوی به دلیل اظهارات اخیرش: او عضو سازمان خطرناک فراماسونری است.

حمله شریعتمداری به میرحسین موسوی به دلیل اظهارات اخیرش: او عضو سازمان خطرناک فراماسونری است.

روز جدید حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان مدعی است: انتقال اخیر مهندس موسوی ماموریتی است که او به عنوان یکی از اعضای سازمان مخوف فراماسونری انجام می دهد.

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان «فراماسون است» نوشت:

1- شاید در نگاه اول باور نکنید که اقدام اخیر مهندس موسوی در حمایت آشکار از اسرائیل و داعش نه تعجب آور بوده و نه غیرمنتظره! اما مدارک و شواهدی که در ادامه خواهد آمد مشخص می کند که اقدام اخیر مهندس موسوی ماموریتی است که او به عنوان یکی از اعضای سازمان خطرناک فراماسونری انجام می دهد!

تعجب نکنید! نیازی به شعار و اغراق نیست. ابتدا به شواهد و مثال های ارائه شده در چندین پاراگراف جداگانه نگاه کنید! و تا زمانی که موارد گفته شده را مطالعه نکنید از قضاوت خودداری کنید. بخوانش!

2- اوایل دهه 80 یعنی. چند سال قبل از اغتشاشات 1367 و قبل از اینکه چهره واقعی موسوی به عنوان یکی از رهبران اغتشاشات آمریکا و اسرائیل در سال 1988 آشکار شود و در حالی که وی به عنوان چهره ای قابل قبول در بین مردم و جریانات سیاسی شناخته می شد، دو کارشناس برجسته امنیتی که شهرت داشتند. به دلیل توانمندی ها و توانایی هایشان و در حال بررسی یکی از پرونده های جاسوسی موساد، در حلقه ای بسیار محدود اعلام کردند که مهندس موسوی «ماسون» بوده است! و در پاسخ به تعجب و ناباوری یکی از حاضران گفتند; حتما در آینده نزدیک در پروژه ای علیه نظام از آن استفاده خواهند کرد! …

3- در اواخر بهمن ماه 1386 آقای خاتمی به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 88 ثبت نام کرد و تمامی گروه ها و احزاب اصلاح طلب با صدور بیانیه و سخنرانی و مصاحبه و نوشتن ده ها مقاله و یادداشت از کاندیداتوری ایشان حمایت کردند. در همان روزها در یادداشتی در کاهان اعلام کردیم که آقای خاتمی کاندیدای واقعی جبهه اصلاحات نیست! این یادداشت با اعتراض گسترده مدعیان اصلاح مواجه شد و به طعنه پرسیدند این چه قسمتی از غیبت است؟! … اما مدتی نگذشت که آقای خاتمی از کاندیداتوری انصراف داد و مهندس موسوی اعلام کاندیداتوری کرد و مورد استقبال جبهه اصلاحات قرار گرفت.

4- در همان روزها گزارشگر مجله آمریکایی “نیویورکر”
ایشان به کاهان آمدند و گفتند اولاً من آمدم به این سؤال پاسخ دهم: وقتی همه گروه های اصلاح طلب از کاندیداتوری آقای خاتمی حمایت کردند، از کجا فهمیدید که ایشان کاندیدای واقعی اصلاح طلبان نیستند؟! به آنها گفته شد که ما بر اساس نشستی به نام «آینده ایران» در دانشگاه استنفورد به این نتیجه رسیدیم. در این جلسه که تعدادی از مقامات آمریکایی (و برخی از ایرانیان ناشناس حضور داشتند)، خانم گیل لاپیداس پشت تریبون رفت و خطاب به حضار گفت: می دانم که از حضور من به عنوان تجربه و ماموریت من شگفت زده شده اید. در زمینه این منجر به فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی می شود» و توضیح می دهد: «ما (؟) به این نتیجه رسیده ایم که وضعیت امروز ایران شبیه شوروی سابق در دوره گورباچف ​​است. گورباچف ​​اصلاح طلبی مثل خاتمی بود اما می خواست همزمان «پاپ» و «لوتر» شود و این نقش دوگانه ممکن نبود… گورباچف ​​می خواست اصلاحات را با حفظ ارزش ها ادامه دهد و این برنامه قابل حمل نبود. پس برای شوروی سابق لازم بود مردی مثل “یلتسین” که فقط “لوتر” است و نه “پاپ” به میدان بیاید تا بتواند علیه کلیسا شورش کند – مذهبی و اخلاقی بخوانید. ارزش ها… در ایران نیز خاتمی باید ارزش های دینی را کنار بگذارد و در غیر این صورت باید جای خود را به یلتسین ایران بدهد…» خبرنگار پرسید: آیا می دانید گزینه اصلی آقای موسوی است؟ پاسخ ما این بود که ما نمی دانستیم که موسوی گزینه اصلی است، اما می دانستیم که هر چه بود، گزینه نشان داده شده آمریکا و اسرائیل بود!

5- لازم به ذکر است (و جای تشکر فراوان است) رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان نظام این طرح را افشا کردند و فرمودند: «طرح جامع آمریکایی برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران طراحی شد. ایران و جنبه های آن از همه است. جهت اندازه گیری شد. این طرح یک طرح بازسازی شده از آنچه در زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی اتفاق افتاد است. به گفته آنها می خواهند همین طرح را در ایران اجرا کنند» و در ادامه تصریح می کنند: «آنها چند اشتباه کردند: اولین اشتباهشان این است که آقای خاتمی گورباچف ​​نیست. اشتباه دوم آنها این است که اسلام کمونیسم نیست. اشتباه سوم آنها این است که نظام مردمی جمهوری اسلامی دیکتاتوری پرولتاریا نیست. چهارمین اشتباه آنها این است که ایران متحد شورایی نیست که از سرزمین های به هم پیوسته تشکیل شده باشد. پنجمین اشتباه آنها این است که نقش لاینفک رهبری دینی و معنوی در ایران شوخی نیست!

6- اطلاعات و مستندات مفصلی در مورد شورش آمریکا و اسرائیل در سال 1988 و طرح آن از آمریکا، اسرائیل و انگلیس و غیره ارائه شده است و حتی فهرست این اسناد یک دستنوشته کاغذی 70 نفری است و در این زمینه فقط اشاره می کنیم که ما کیهان (آنطور که در روزنامه ها پیداست) همه مراحل شورش را قبل از وقوع پیش بینی و اعلام کرده بودیم تا جایی که در آخرین شماره کیهان قبل از انتخابات – 20 خرداد 1387 – به هرج و مرج پس از انتخابات اشاره کردیم. و با تیتر پررنگ نوشتیم «پرده نهایی سناریوی افراط گرایان، هرج و مرج پس از شکست. غیب را فقط خداوند متعال می داند، «لا یعلم فی السموات و الارض الغیب الا الله». پس چگونه همه مراحل قیام را با جزئیات پیش بینی کردیم؟ پاسخ این است که قیام 88 بر اساس فرمول کودتاهای رنگی آمریکایی-اسرائیلی شکل گرفت و کاهان با استناد به این فرمول مراحل مختلف قیام را پیش بینی کرد.

7- مایکل لدین، مشاور امنیت ملی ایالات متحده، دو روز قبل از 9 ژانویه 2008 در بنیاد دفاع از دموکراسی ها سخنرانی کرد و چون پیروزی آشوبگران را نزدیک دید، رازی را فاش کرد (که بعداً اعلام کردند عجولانه بوده است. اقدام و نباید اعلام می شد). ! لدین گفت؛ یک روز می نشینیم و درباره تاریخچه پشت صحنه جنبش سبز صحبت می کنیم. سپس همه شما خواهید گفت که جنبش سبز در سال 2009 (2009) شروع شد، اما من به شما خواهم گفت که ریشه آن در اواسط دهه 1980 (اواسط دهه 60) است. یعنی زمانی که با دفتر میرحسین موسوی در ارتباط بودیم’!

8- شهید آیت اعلام کرد که اسنادی دارد که از فراماسون بودن موسوی خبر می دهد و بارها در مناسبت های مختلف از وی نام برده است. وی که میرحسین موسوی را کاندیدای مناسبی برای تصدی وزارت امور خارجه نمی دانست، در یکی از جلسات مجلس با انتقاد از کابینه پیشنهادی گفت: اسنادی که نشان دهنده ارتباط موسوی با فراماسونری باشد را در آینده در اختیار نمایندگان قرار خواهد داد. مجلس. جلسه مجلس اما مرحوم آیت در صبح روز 23 مرداد در حالی که عازم مجلس بود به شهادت رسید! روش کشتن شهید آیت با کشتار منافقین کاملاً متفاوت بود. ابتدا تروریست ها نزدیک به 60 گلوله شلیک کرده بودند و حالا منافقین با شلیک چند گلوله محل را ترک می کنند. شلیک 60 گلوله نشان می دهد که می خواستند از شهادت او اطمینان کامل داشته باشند و از این شهید پیکر مجروحی باقی نماند. دومین؛ قاتلان پس از به شهادت رساندن کیف همراه مدارک او را می گیرند. این نیز با کشتن منافقین سازگار نیست. منافقین برای دستگیر نشدن بلافاصله پس از تلاش دستور خروج از صحنه و همراه نداشتن چیزی را دریافت کردند! بعدها که این موارد مطرح شد، اعلام کردند که قاتلان تازه کار و کم تجربه هستند! و حالا کم تجربه ترها بعد از شلیک یکی دو گلوله از ترس صحنه را ترک می کنند، اما قاتلان شهید آیت 60 گلوله شلیک می کنند و اصرار دارند کیف او را با خود ببرند. کیف شهید آیت حاوی چه اسنادی بود که تروریست های مسئول قتل او اولاً اصرار داشتند که او کشته شود و کوچکترین شانسی برای زنده ماندن او وجود نداشت و ثانیاً. با توجه به احتمال دستگیری، آیا ریسک سرقت کیف مدارک را پذیرفته اند؟! از آنجایی که اسناد مسروقه هرگز پیدا نشد، ما در مورد محتوای آنها قضاوتی نکردیم و تنها به نقل قول های مرحوم شهید آیت بسنده کردیم.

9- دکتر محمد مکری نویسنده و پژوهشگر برجسته ایرانی که در زمان پهلوی با حضور فراماسون ها در برخی از مراکز حساس ایران به شدت مخالف بود و در این زمینه افشاگری هایی داشت، پس از انقلاب ایران مجبور به ترک ایران شد و به فرانسه رفت. 28 اوت تحت فشار فراماسون ها و تدریس در دانشگاه سوربن پاریس. دکتر مکری در بهمن 1357 همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی به ایران بازگشت و به عنوان اولین سفیر جمهوری اسلامی ایران در شوروی سابق منصوب شد. به گفته دکتر مکری در یکی از آثار ایشان (ظاهراً کتابی با عنوان دیوان) آمده است که «در کتابخانه کاخ فرانسه متوجه شدم میرحسین موسوی از اعضای لژ ماسونی قسطنطنیه بوده است»!

10- فراماسون ها وقتی می بینند ماموریت یکی از اعضایشان شکست خورده است و احساس می کنند در درگیری که ایجاد کرده اند روی اسب بازنده شرط بندی کرده اند! آنها برای مامور شکست خورده یک عمل انتحاری هزینه کردند. طبق شواهد موجود، موسوی از نظر دشمن یک مامور تاریخ مصرف گذشته بود و باید بیرون می انداخت! و از این جهت است که آن را در رذیله ترین و پست ترین کارها به کار برده اند; دفاع از اسرائیل، حمایت از داعش، توهین به شهدا و…

11- اکنون نوبت به حامیان چاک موسوی مانند آقایان خاتمی و ظریف و دیگر رهبران جریان اصلاحات رسیده است که باید موضع خود را در قبال اقدامات بدخواهانه موسوی روشن کنند. البته سوالات دیگری هم از طرف آنها وجود دارد. از جمله اینکه آقای خاتمی بدون شک از تصمیم اعلام شده آمریکا و اسرائیل در مورد انتخابات 88 مطلع بوده است! چرا دقیقا طبق فرمول دیکته شده آنها عمل کرد؟! چرا از کاندیداتوری موسوی که می‌دانست گزینه‌ها آمریکا و اسرائیل هستند (بند ۴ و ۵ و ۶ پیشروی) کنار رفت و با تمام وجود از او حمایت کرد؟! و ده ها سوال دیگر از اقدامات خائنانه اصلاح طلبان که طرح را به همراه اسناد مربوطه به بعد موکول می کنیم!

12- در نهایت باید شکرگزار هدایت های هوشمندانه الهی باشیم
پیشانی حضرت آقا شکرگزار زمین بود که آنچه را که دیگران در آینه نمی دیدند در خشت خام می دیدند و با درایت و نگاهی مولود نور الهی به سران قیام مهلت می دادند تا احاطه شیطانی خود را برای همه آشکار کنند. كسانى كه آيات ما را تكذيب كردند، به تدريج آنها را به گونه اى كه نمى دانند عذاب مى كنيم. (آیه 182 سوره اعراف).

دیدگاهتان را بنویسید