حمله تند کیهان به بازیگر معروف سینما

حمله تند کیهان به بازیگر معروف سینما

واکنش ها به کنش دراماتیک یک بازیگر حاشیه ای; این بازیگر که پیشتر گفته بود 80 میلیون ایرانی یک تار موی پسرم را که در آمریکا زندگی می کند قربانی کرده اند و هر ماه برای او دلار می فرستم، در یک نمایش مبتذل ظاهر شد و گفت که مجسمه جشنواره فیلم مسکو را نصب کرده است. به افتخار اعتراض به حمله روسیه به اوکراین بازگشت!

این اقدام حمید فرهونژاد با واکنش های کنایه آمیز کاربران فضای مجازی از جمله صادق علیزاده فعال فرهنگی مواجه شد و نوشت: خیلی خوب.

سوال مهمتر این است که آیا جایزه 50 هزار دلاری که او از جشنواره دریافت کرده است، بازگردانده می شود یا خیر؟ کاربر دیگری خاطرنشان کرد: از حمید فره نژاد به خاطر موضع ضد جنگش تشکر می کنیم، اما به این دلیل که یک کشور 50 درصد از کل تهاجمات نظامی در تاریخ مدرن آمریکا را تشکیل می دهد. ما به او پیشنهاد می کنیم که محل سکونت خود و نوه هایش را به این کشور جنگ زده بازگرداند.

یکی از فعالان فضای مجازی نیز نوشت: فرهونژاد جایزه 16 سال پیش در جشنواره ای نه چندان معروف در مسکو را به خاطر عقب نماندن از قافله غربی ها پس می دهد، اما با آمریکا کمتر از یک گل در برابر هزاران نفر حرف نمی زند. جنایات و تحریم های آمریکا، چون همسر و فرزندانش “او را به آنجا بفرست!” کاربر دیگری نوشت: «آقای فرهونژاد عزیز، متوجه شدیم که این کار را کردید تا گرین کارت آمریکا و فربد جانت را لغو نکنید. با توجه به سطح تورم، به پوتین بدهکار نیستید.

دیدگاهتان را بنویسید