حمله جنجالی حسن روشن به سرمربی استقلال

حمله جنجالی حسن روشن به سرمربی استقلال

حسن روشن بازیکن قدیمی تیم استقلال در خصوص بازی این تیم مقابل ملوان و همچنین رفتار مشکوک سرمربی استقلال با حامیان هلال احمر و اظهارات عجیب جواد حبانی اظهارنظرهایی کرد.

برد استقلال مقابل ملوان چطور؟

من بازی را ندیدم اما باید خدا را شکر کنیم که استقلال روزهای خوبی را سپری کرد.

تو چی میگفتی

چون این تیم هنوز جا نیفتاده است. این پیروزی می تواند وضعیت تیم را تا حدودی بهبود بخشد.

از اتفاقات کنار زمین و ضربه سرمربی استقلال به برانکارد هلال احمر خبر دارید؟

بله متأسفانه فیلم و عکس را دیدم! این آقا باید بداند از کجا شروع کرده و کجا تمرین می کند؟ البته باشگاه باید قبل از هرکسی با او برخورد کند. باشگاه باید به ساپینتو بگوید او کجاست و ایران جای این گونه توهین ها نیست. باشگاه باید به این مربی تذکر بدهد. باید ایرانی ها را با آن آشنا کنند. ظاهراً از چه زمانی خط برقرار شد که می توانید تا جایی که می توانید سریع رانندگی کنید و پیاده نشوید. از کدام راه می خواهد برود؟

استقلال در دو بازی اول خود یک باخت و یک برد داشته است. وضعیت را چگونه می بینید؟

هنوز برای صحبت درباره استقلال زود است اما در مجموع این استقلال سال سختی را پیش رو دارد.

حضور مهدی قیدی در ترکیب استقلال و گلزنی و گرفتن پنالتی چقدر به این تیم کمک کرد؟

مهدی کایدی بازیکن مفیدی است. پارسال که رفت امارات گفتم جایش خالی می ماند. در مجموع همین برد برای استقلال کافی بود و امیدوارم این تیم هر چه زودتر فرم اولیه خود را پیدا کند.

درباره صحبت های خیابانی و تهمت های بازیکنان سابق تاج و دوپینگ آنها حرفی برای گفتن دارید؟

شنیدم منبع موثقی به نام همایون بهزادی این را گفته است! و بالاخره همایون ریاضی دان پنج ساله که از این دنیا رفته است! اما جدای از تعصب و همه مسائل خوب و بد، تیم تاج تمیزترین تیم قبل از انقلاب ایران بود.

به خاطر حضور تیمسار خسروانی مالک باشگاه شما؟

در کنار این بحث که هیچکس در زمان خودش جرات انجام این کارها را نداشت، بحث احترام هم مطرح بود. در کل تیم ما یکی دو نفر بودیم که سیگار می کشیدیم، یعنی ناصر حجازی و منصور پورحیدری که با کشیدن سیگار تفاوت داشتند، شاید یک یا دو نخ سیگار برای کل ماه! باز هم می گویم پاک ترین تیم قبل از انقلاب تاج بود. البته در تیم های دیگر هم چنین مشکلاتی وجود داشت.

فکر می کنید چرا یک آدم خیابانی چنین حرفی می زند؟

اتفاقا خاییانی دوست ماست و با هم رابطه داریم اما وقتی این حرف ها را می زند نمی توانم ساکت بمانم. شما و همه فوتبالیست ها من را می شناسید. مطمئن باشید اگر چیزی بود می گفتم! مثل ماجرای دربی 6 توپ که خیلی ها می گویند این اتفاق نیفتاد، اما من در مستندم این موضوع را مطرح کردم و گفتم اتفاق افتاد! چه بلایی سرش آمده؟ فوتبال نتایج عجیبی است. اما من خدای محمد را شاهد می گیرم که این موضوع اصلاً وجود نداشته است. من از چیزی که بخواهم صحبت کنم نمی ترسم اما با قاطعیت می گویم که هیچ کدام از بچه های تیم تاج درگیر چنین مسائلی نبودند.

دیدگاهتان را بنویسید