حمله خشونت آمیز نماینده به مولوی عبدالحمید

حمله خشونت آمیز نماینده به مولوی عبدالحمید

روز جدید نقدعلی گفت: کسانی که از طریق نظام احترام به دست آورده اند از سخنان تفرقه انگیز پرهیز کنند. از آزادی و حقوق زن صحبت می کنند و هر جمعه در یک نقطه آشوب ایجاد می کنند، اگر مدافع حقوق زن هستند باید از حقوق دختر پیامبر(ص) که حقش را تضییع کرده دفاع کنند.

محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در جلسه علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی گفت: این روزها بحث همه پرسی از سوی برخی تریبون ها مطرح است. بالاترین همه پرسی را نظام اسلامی نمایندگی کرد. 1400 سال پیش در صحرای غدیر عالی ترین رفراندوم برای ولایت امیرالمومنین (ع) برگزار شد. نظام اسلامی ایران نیز تنها حکومتی است که نوع حکومت خود را بر اساس همه پرسی استوار می کند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که مورد تکریم نظام قرار گرفته اند از سخنان تفرقه انگیز پرهیز کنند. از آزادی و حقوق زن صحبت می کنند و هر جمعه در یک نقطه آشوب ایجاد می کنند، اگر مدافع حقوق زن هستند باید از حقوق دختر پیامبر(ص) که حقش را تضییع کرده دفاع کنند. می گویند آزادی نیست، اگر آزادی نبود هر هفته نمی رفتی پشت جایگاه هر چه می خواهی بگویم و هر جمعه شاهد فتنه بودیم.

نماینده خمینی شهر در شورای اسلامی تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه هستند و در 22 آبان همه پرسی دیگری برگزار شد که به مشروعیت نظام رای دادند. کلمات تقسیم کننده را تکرار نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید