حمله صهیونیست ها به آپارتمانی در جنوب غزه/ ادعای کشته شدن یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی تایید نشد.

تکذیب ادعای کشته شدن یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی

همزمان رادیو رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم در جریان حمله رژیم صهیونیستی به رفح به خانه «احمد الدلال» یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی حمله کرده و وی را کشته است.

در همین حال منابع فلسطینی اعلام کردند آپارتمان مورد حمله در رفح متعلق به «احمد الدلال» نبوده و ادعای رسانه های صهیونیستی مبنی بر کشته شدن وی خالی از حقیقت است.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد در حمله به رافا خالد منصور، فرمانده عملیاتی شاخه جنوبی جنبش جهاد اسلامی هدف قرار گرفته و به هلاکت رسیده است.

رژیم صهیونیستی روز گذشته در حمله تهاجمی به نوار غزه «تیسیر الجباری» از فرماندهان ارشد نظامی سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را به هلاکت رساند.

بر اساس این گزارش، در حمله صهیونیست ها به آپارتمانی در رفح دست کم 40 نفر زخمی شدند.

از شامگاه دیروز (جمعه) مناطق مختلف نوار غزه شاهد حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بود که طی آن دست کم 20 نفر کشته و 124 نفر زخمی شدند.

در پی این جنایت صهیونیست ها، نیروی قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از شب گذشته تا امروز مناطق مختلف فلسطین اشغالی را با راکت و خمپاره مورد حمله قرار داده است.

منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کردند که جهاد اسلامی فلسطین بیش از 200 موشک و راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد.

رسانه های صهیونیستی بعدازظهر شنبه گزارش دادند که مقاومت فلسطین از زمان آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیش از 200 موشک به سمت سرزمین های اشغالی شلیک کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید