کشته شدن ۲ فرمانده ارشد صهیونیست در غزه

یک منبع اسرائیلی در این باره گفت: سرهنگ «شلداگ زیعور» فرمانده یکی از یگان‌های زرهی ارتش رژیم صهیونیستی به همراه «انی عویدان» دستیار وی کشته شده‌اند.


به گزارش خبرگزاری موج، در ادامه تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات زمینی خود در غزه ، منابع صهیونیستی، شامگاه امروز (جمعه)، به هلاکت ۲ نیروی خود اذعان کردند.

یک منبع اسرائیلی در این باره گفت سرهنگ «شلداگ زیعور» فرمانده یکی از یگان‌های زرهی ارتش رژیم صهیونیستی به همراه «انی عویدان» دستیار وی کشته شده‌اند.

به گفته این منبع، زیعور از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی، عالی‌ترین فرمانده در ارتش رژیم صهیونیستی بوده که در جریان حمله زمینی به غزه به هلاکت رسیده است. وی طراح حمله با تانک به غزه بوده که تا این لحظه شکست خورده است.

ارتش رژیم صهیونیستی، ساعتی پیش نیز، به دنبال حمله جنبش حزب‌الله لبنان به شمال اراضی اشغالی از جراحت تعدادی از نظامیان خود خبر داد. سخنگوی ارتش این رژیم اعلام کرد در حمله پهپادی و راکتی حزب‌الله، ۵ نظامی اسرائیلی مجروح شده‌اند که وضعیت ۴ نفر از آن‌ها «خطرناک» است. او در ادامه وضعیت نفر پنجم را متوسط اعلام کرد.

این بیانیه پس از آن منتشر شده که مقاومت اسلامی لبنان، شامگاه امروز، اعلام کرد با ۳ پهپاد تهاجمی پادگان «یفتاح قدیش» و گروهی از نظامیان صهیونیست در شرق شهرک «حتسودت یوشع» را هدف قرار داده که پهپادها به اهداف موردنظر اصابت کرده‌اند.






آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید