سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: ترور فرمانده کشته شده صیاد هدی کشته شد

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: ترور فرمانده کشته شده صیاد هدی کشته شد

روز جدید : سردار شکارچی گفت: ابعاد ترور شهید هدی در حال بررسی است و نتیجه آن اعلام می شود و نیروی انتظامی کشور موضوع را رصد می کند. نتیجه تحقیقات متعاقبا اعلام خواهد شد.

سردار شکارچی، آمریکا و رژیم صهیونیستی را مرکز طراحی و اجرای این ترور خواند و گفت: ابعاد ترور شهید هدی در حال بررسی و اعلام نتیجه است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در حاشیه مراسم چهلمین سالگرد آزادی هرمشهر با بیان اینکه ایران قربانی یک قتل شد و حدود 17 هزار نفر در کشورمان توسط دشمن کشته شدند، گفت: آنها حقوق بشر دارند، دروغ است. ابعاد این قتل در حال بررسی است و نیروهای امنیتی کشور موضوع را زیر نظر دارند. نتیجه تحقیقات متعاقبا اعلام خواهد شد.

سردار شکارچی در خصوص حمله موشکی ایران به مقر رژیم صهیونیستی در اربیل عراق و بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر پاسخ قاطع ایران به اقدامات اسرائیل، گفت: رژیم صهیونیستی تجربه کرده است که وقتی مستقیماً با ما روبرو نمی شود، ما به صراحت اعلام می کنیم.

شب گذشته مدافع سرشناس حرم «سرهنگ حسن صیاد هدی» در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام تهران به شهادت رسید.

این حمله با واکنش رسانه های رژیم صهیونیستی مواجه شد تا جایی که شبکه خبری نیوز وان رژیم صهیونیستی با استناد به ترور شهید صیاد هدی، در سفارتخانه های این رژیم در سراسر جهان اعلام آمادگی کرد.

یک مقام ایرانی در واکنش به حمله تروریستی شب گذشته که منجر به شهادت سرهنگ پاسدار حسن صیاد هدی شد، به الجزیره گفت: «گروهی که مسئول قتل این شهید است تاوان سنگینی خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید