حمله غوغا به ماموران حراست فیزیکی دانشگاه تهران


ساعت: 22:56
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906907

به گزارش دانشگاه تهران، فردی مشکوک که دانشجو نبود هنگام خروج از دانشگاه با پلیس درگیر شد و با سلاح سرد به آنها حمله کرد و 2 دانشجو و 2 کارمند مجروح شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دانشگاه تهران، عصر امروز شنبه 16 آبان ماه 1401 فردی که در تجمعات دانشجویی دانشگاه تهران شرکت کرده بود توسط ماموران حراست فیزیکی دانشگاه به عنوان فردی مشکوک و غیر دانشجو پس از شناسایی شناسایی شد. خروج از درب دانشگاه تهران در 16 آذر. وی در مقابل درخواست ماموران حراست فیزیکی برای ارائه کارت دانشجویی مقاومت کرد، با آنها درگیری را آغاز کرد و پس از چاقو زدن به دو تن از ماموران حراست فیزیکی دانشگاه، اقدام به فرار کرد.

علیرغم ضرباتی که این ضارب مسلح به سلاح سرد و شوکر به نیروهای حراست فیزیکی دانشگاه وارد کرد، توسط ماموران حراست فیزیکی دانشگاه حاضر در صحنه بازداشت و به پلیس آگاهی تحویل داده شد. مهاجم در حین بازداشت قصد خودکشی داشت اما موفق نشد.

بر اساس گزارش میدانی حراست دانشگاه تهران، یک دستگاه پژو 207 3 سرنشین نیز به عنوان حامی مهاجم در خیابان 16 آذر شناسایی شد.

همچنین دو دانشجوی دانشگاه تهران نیز دچار جراحت سطحی شدند.

دو پرسنل حراست و دو دانشجوی دانشگاه تهران هم اکنون تحت درمان هستند.

در پی این حادثه، دکتر سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران، سرپرست معاونت و روابط عمومی دانشگاه را مأمور پیگیری وضعیت حادثه دیدگان با همکاری مدیرکل حراست دانشگاه برای کسب اطلاعات بیشتر کرد. از مقامات انتظامی و امنیتی در خصوص اهداف و دستور کار ضراب تساری

دیدگاهتان را بنویسید