حمله مجدد سیدجلال به عوامل حذفی باشگاه پرسپولیس و آسیا

سیدجلال حسینی پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، گفت: خدا را شکر بازی در جام حذفی مقابل ذوب آهن اصفهان کار سختی بود اما خیلی خوب بازی کردیم و به نتیجه رسیدیم. یک نتیجه بسیار خوب.”

وی در خصوص گلایه گل محمدی از وضعیت بازیکنان پرسپولیس گفت: متاسفانه همیشه گفته ایم که شرایطمان خوب نیست. بچه ها تمام تلاش خود را می کنند، اما ما از باشگاه انتظار داریم که کار درست را انجام دهد و کار را انجام دهد. متاسفانه بچه ها فراموش شده اند. امیدوارم در این پنج روز و قبل از پایان نیم فصل اوضاع بهتر شود. بازیکنان پرسپولیس نیازهایی دارند که امیدوارم برآورده شود.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص تمایل خود به سرخپوشان و استقلال پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا و دو تیم ایرانی حاضر در این رقابت ها، سپاهان و فولاد، پاسخ داد: دیگر نمی توان پرسپولیس و استقلال را خواست. با این شرایط نمی توان کاری برای این دو تیم کرد. امیدوارم سپاهان و فولاد موفق باشند، باید تمام تلاش خود را انجام دهند و مسئولان حداقل به این دو تیم کمک کنند تا به نام ایران از آسیا دفاع کنند. استقلال و پرسپولیس به راحتی حذف شدند. هیچکس اهمیت نمیدهد. در سال های آینده نیز همین روند را خواهید دید.

حسینی افزود: متاسفانه مشکل ما این است که مدام این و آن را مقصر می دانیم. در این شرایط همه مقصرند. باشگاه، فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش مقصر هستند و باید برای لیگ قهرمانان برنامه ریزی می کردند. «شش ماه پیش همه می دانستند که هر دو تیم از آسیا حذف می شوند، اما کاری نکردند و فقط جنگیدند. .

وی در خصوص اظهارات بیژن ذوالفقارنسب، رئیس هیات مدیره پرسپولیس مبنی بر حضور صددرصدی این تیم در آسیا در سال جاری، پاسخ داد: باور کنید من چیزی نمی دانم. ما فقط می دانیم که هیچ چیز سر جای خود نیست.

کاپیتان پرسپولیس درباره وضعیت زمین ورزشگاه فولادشهر گفت: این زمین خیلی بد است. اگر بخواهیم چیزی بگوییم، نه تنها در فولادشهر، بلکه در بسیاری از شهرهای دیگر با همه مصاحبه می شود. سعی نمی کنیم حداقل برای سال آینده زمین خوبی داشته باشیم. سال بعد هم همین روال است.

دیدگاهتان را بنویسید