حمله مسلحانه به 2 سرباز وظیفه در چابهار


ساعت: 10:43
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915765

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به حمله به ماموران وظیفه راهور در چابهار گفت: دو پلیس راهور مجروح شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمد کنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ساعت 19 امروز (یکشنبه) در غرفه بازار واقع در خیابان امام خمینی (ره) چابهار، اشرار مسلح به 2 مامور پلیس راه این شهرستان که در حال انجام وظیفه و راهداری بودند، حمله کردند. خدمات حمل و نقل به مردم مورد حمله و تیراندازی ناجوانمردانه قرار گرفتند و از صحنه گریختند.

وی افزود: بر اثر تیراندازی افراد مسلح با لباس محلی، «بنیامین فضلی» اهل سراوان و «عارف هوتی» چابهار از ناحیه کتف مجروح شدند. هر دو سرباز بلافاصله به بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند و اقدامات فوری و خوبی برای درمان خود آغاز کردند.

قنبری تصریح کرد: با سرنخ های خوبی که به دست آمده و تیم ویژه ای از زبده ترین کارآگاهان میدانی تشکیل شده است، اقدامات گسترده ای برای دستگیری مهاجمان آغاز شده و امیدواریم این افراد دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شوند. مسئولین در اسرع وقت

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: این گونه اقدامات وقیحانه پلیس را برای ارائه خدمات به مردم مصمم تر می کند و مردم هر اطلاعاتی در این زمینه به دست می آورند از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید