حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه موساد پیام مهمی برای دشمن دارد


ساعت: 21:44
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815585

قنادباشی گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی پیام های قابل توجهی برای دشمنان ایران داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر کنادباشی کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با یزدیران در خصوص حمله موشکی سپاه به پایگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی گفت: از تلفات انسانی و درگیری مستقیم جلوگیری شد.

وی افزود: اما اقدامات اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان می دهد که ایران فصل جدیدی را در مقابله با رژیم صهیونیستی و در پاسخ به هرگونه عملیات وقیحانه ای که بتواند جمهوری اسلامی را مورد حمله قرار دهد، آغاز کرده است.

کارشناس غرب آسیا گفت: عملیات اخیر سپاه پاسداران پیام های قابل توجهی به دشمنان ایران داد که یکی از مهمترین آنها این است که نظام دفاعی و نظامی ایران بر اساس آخرین دکترین دفاعی است که بر اساس آن دفاع محدود به کشور نیست. و در بسیاری از موارد در خارج از کشور اتفاق می افتد.

قندباشی گفت: در واقع حضور مناطق جمهوری اسلامی بخشی از سازمان دفاعی ایران است و امروز ایران به دلیل بازدارندگی توان پاسخگویی به هرگونه تحرک دشمن را دارد.

وی گفت: البته دشمنان ایران در صدد کم اهمیت جلوه دادن و حتی تحریف این اقدام مهم و بزرگ هستند که البته شکست های آنها نیز همیشه همینطور است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید