حمیدرضا نوربچش بار دیگر مدیرعامل خانه موسیقی شد

ساعت: 10:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793533

هیات مدیره خانه موسیقی پس از پنج جلسه بحث و بررسی پیرامون انتخاب مدیرعامل اصلاح، حمیدرضا نوربخش را برای این سمت انتخاب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه هیات مدیره خانه موسیقی ایران با حضور داریوش پیرنیاکان (رئیس و رئیس)، حمیدرضا اردلان (نایب رئیس)، حمیدرضا عاطفی (دبیر)، هنگام آهوان، زیدلا طلووی و آذر هاشمی (خانه بازرس) برگزار شد. ) در . مسعود شعاری و محسن رجب پور به صورت آنلاین در این نشست حضور داشتند.

در این جلسه اعضای هیات مدیره پس از جلسات قبلی در خصوص انتخاب مدیرعامل وارد بحث شدند و در نهایت هیات مدیره حمیدرضا نوربخش را به عنوان مدیرعامل دوره جدید خانه موسیقی انتخاب کرد.

پیرنیاکان در خصوص معیارها و ضوابط در نظر گرفته شده توسط هیئت مدیره برای انتخاب مدیرعامل مناسب گفت: یکی از مهم ترین شروط هیئت مدیره برای انتخاب مدیرعامل خانه که مورد توجه بسیاری از پیشکسوتان و بزرگان شورای عالی قرار گرفت. و سایر عزیزان این است که فرد برگزیده هنرمند برتر باشد.«موسیقی باید در رتبه دوم قرار گیرد.هنر کشور و تعامل سازنده.

سخنگوی خانه موسیقی ضمن تاکید بر وجود این دو ویژگی در زندگی نامه نورباخ، به تجربه مدیریتی نورباخ و نقش مهم وی در همراهی با نهاد خانه موسیقی در سال های اخیر اشاره کرد و افزود: ژانر و بافت هنرمندان و نورباچ در این رشته در سالهای اخیر که از مدیران موفق و مورد اعتماد جامعه هنری و موسیقیدانان در این زمینه است.

رئیس هیئت مدیره با اشاره به رای هفت گانه اعضای هیئت مدیره به مدیرعامل نوربخش که به نوعی رای قاطع تلقی می شود، گفت: متحد و مصمم آمده ایم امیدواریم در این فرصت موفق باشیم. برای ترویج هنر موسیقی و رعایت الزامات قانونی هنرمندان.

پیرنیاکان در پایان با اشاره به برنامه و رزومه برخی از کاندیداهای مدیرعاملی گفت: هیئت مدیره مقرر کرد که مدیرعامل جدید از تمامی فرصت ها و توانایی های نامزدهای مدیرعاملی که علاقه مند به همکاری با خانه موسیقی هستند استفاده کند.

گفتنی است بر اساس اعلام ماه گذشته خانه موسیقی، هیات مدیره برنامه و سوابق برخی از کاندیداهای مدیران اجرایی را بررسی و شخصا با برخی افراد مذاکره کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید