حمیدرضا اردلان دبیر شانزدهمین جشنواره موسیقی جوان شد


ساعت: 12:47
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843114

محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی حمیدرضا اردلان را به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره موسیقی جوان منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی معاونت هنری، محمود سالاری در حکمی حمیدرضا اردلان را به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره موسیقی جوان منصوب و در جلسه ای با حضور محمد الهیاری مدیرکل دفتر موسیقی، عنوان دبیر، منشی.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم اردلان نوشت:

نظر به تحصیلات علمی و تجارب ارزشمند هنری جنابعالی و به پیشنهاد مدیرکل دفتر موسیقی، به سمت «دبیر شانزدهمین جشنواره موسیقی جوان» منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال، با بهره گیری از فرصت اساتید محترم موسیقی، بهره گیری از تجربیات دوره های قبل و دبیر محترم سابق جشنواره، ضمن ارائه برنامه های تحولی برای این رویداد معتبر موسیقی، در راه رشد و شناسایی هنرمندان جوان با استعداد موسیقی ایرانی عزیز گام های موثری بردارید.

حمیدرضا اردلان، مدرس دانشگاه، محقق و موسیقی شناس، ضمن گردآوری مجموعه های موسیقی نواحی ایران، راهنمای صفحه نمایش، مقالاتی از هفت نمایش آیینی و سنتی، به مباحث نظری در ماهیت موسیقی مکم ایران طی سه دهه پرداخت که مهمترین آنها عبارت است از. نظریه. تکرار دور و زمان است.

اردلان ضمن شرکت در سمینارهای علمی، برگزاری رویدادهای موسیقی و تئاتر، پرونده بخش موسیقی سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی یونسکو را نگارش کرد و به همراه محمدرضا درویشی از طراحان جشنواره موسیقی نواحی در چند سال اول بود. دوره ها وی همچنین در چندین نوبت به دبیر جشنواره ملی موسیقی جوان و داوری در بخش موسیقی این جشنواره مشاوره داده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید