دبیر شانزدهمین جشنواره حقیقت سینما.


ساعت: 17:11
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821322

رئیس سازمان سینمایی طی حکمی محمد حمیدی مقدم را به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم هاگیگات منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد هزائی رئیس سازمان سینمایی طی حکمی محمد حمیدی مقدم را به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی سینمای هگیگات منصوب کرد.

متن تصمیم رئیس سازمان سینمایی به شرح زیر است:

«جناب آقای محمد حمیدی مقدم

با توجه به دانش، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی در برگزاری دوره های قبلی، به موجب این حکم به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» منصوب می شوید.

خوشبختانه این جشنواره به پاس زحمات ارزنده مدیران گذشته و حضور پرشور خانواده فرهیخته سینمای مستند به عنوان یکی از برجسته ترین و معتبرترین جشنواره های منطقه شناخته می شود.

امید است با بهره گیری از تمامی فرصت ها و میراث ارزشمند سینمای مستند ایران و توجه به نیازهای جدید در این عرصه در این مسئولیت خطیر موفق باشید.

سینمای مستند بخش پرافتخار سینمای ایران است که همواره با تفکر، مسائل فرهنگی و نوآوری همراه بوده است. ایجاد تحول محسوس در این سینما با دقت و تأکید بر شعار «اخلاق، آگاهی، امید» از اهداف و اولویت های سازمان سینمایی در این مدت است.

انتظار می رود جشنواره سینما حقیقت در راستای گام دوم انقلاب اسلامی با هدف ایجاد بستری مناسب برای تقویت حضور کنونی فیلم مستند در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و ارائه آثار متنوع و ارزشمند در این اسلامی، پاسداری از هویت ملی-مذهبی و ترسیم وضعیت کنونی و چشم انداز آینده ایران و جهان با نگاه عدالت محور.

امید است شانزدهمین دوره جشنواره تبلور انگیزه، اشتیاق، هنر، تعهد و تعهد مستندسازان باشد که تصویری روشن از ایران اسلامی برای آیندگان به یادگار بگذارد و خانواده محترم سینمای مستند قطعاً باشند. با تو این بار

شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم حقیقت آذرماه امسال در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید