حواسم به جنجال بازی با آمریکا نیست/ قرعه ما در جام جهانی می توانست بدتر از این هم باشد!


ساعت: 23:11
تاریخ انتشار: 1401/01/12
کد خبر: 1818941

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در بازی با آمریکا به تناقضات توجهی ندارم و به عنوان سرمربی باید فقط به فوتبال فکر کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از مشخص شدن گروه جام جهانی 2022 گفت: فکر می کنم قرعه کشی ما می توانست بدتر از این باشد.این جام جهانی است و همه تیم های درگیر خوب هستند. در گروه ما تیم ملی انگلیس یکی از مدعیان جام است اما تیم ما آنقدر خوب است که بتواند با دیگران رقابت کند.

وی گفت: ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد. من همیشه گفته ام که تیم بسیار خوبی داریم و شاید برای اولین بار بتوانیم این کار را انجام دهیم. من به تناقضات بازی با آمریکا توجهی نمی کنم، این را قبلا در دیدارهایی مثل بازی با عراق نشان داده ایم و به این مسائل توجهی نداریم. چیزهایی بین دو کشور وجود دارد، اما ما فقط به فوتبال فکر می کنیم.

اسکوچیچ درباره سخت ترین حریف تیم ملی گفت: همانطور که گفتم انگلیس. ما دقیق آنالیز نکرده ایم اما به نظر می رسد اسکاتلند و ولز هم فوتبالی شبیه انگلیس و آمریکا دارند. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می شود.

وی درباره گلزنی طارمی در جام جهانی 2018 مقابل پرتغال گفت: اکنون زمان صحبت درباره گذشته نیست و باید به بهترین شکل ممکن آماده شویم. تنها چیزی که برایش دعا می کنم این است که همه بازیکنان ما در جام جهانی سالم باشند.

سرمربی تیم ملی در نهایت گفت: تساوی می توانست بدتر از این باشد. مثلا همین گروه با اسپانیا و آلمان. اما کار ما همچنان سخت خواهد بود و نمی توان انتظار یک گروه معمولی در جام جهانی را داشت. هر بازی جام جهانی ویژه خواهد بود. ما کاری به چیزهای دیگران نداریم و به عنوان مربی باید فقط به فوتبال فکر کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید