حوزه جدید بسیج باید حوزه ارتباط با نوجوانان و جوانان باشد


ساعت: 13:32
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901190

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: هر کدام از ما باید موظف باشیم با تعدادی از این نوجوانان دوست شویم. باید مکانی را برای ارتباط مستمر در مورد دوران نوجوانی فراهم کنیم تا بتوانیم محتوای بدیع را به دست نوجوانان برسانیم. حوزه جدید بسیج باید حوزه ارتباط با نوجوانان و جوانان باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در همایش «مشق ایثار و مقاومت» گفت: تحلیل رفتار این کودکان که با آن روبرو هستیم نشان می دهد که ما مستمر، محبت آمیز و مستمر نیستیم. ارتباط موثر با آنها که در نهایت آنها را به سمت ارتباط مستقیم با دیگران و عمدتاً از طریق فضای مجازی سوق می دهد.

وی با بیان اینکه علیرغم اینکه محتوای غنی داریم اما نمی توانیم این محتوای غنی را به گوش این نوجوانان و کودکان برسانیم، تصریح کرد: ارتباط آنها با برخی دیگر به این دلیل است که ما آنها را همراهی نکرده ایم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با تحلیل و تشریح وضعیت کنونی جوانان و نوجوانان تصریح کرد: به ویژه تحلیل وضعیت کنونی نوجوانان که ظاهراً ۱۶ میلیون آن (در وزارت آموزش و پرورش) داریم، اما ما در واقع آنها را نداریم و شخص دیگری مسئولیت را بر عهده گرفته است. این نشان می دهد که بسیج امروز باید قبل از جهاد تبیین، جهاد عشق و ارتباط مستمر با نوجوانان را در اولویت قرار دهد.

وی افزود: هر کدام از ما باید موظف به دوستی و همراهی با برخی از این نوجوانان باشیم. اغلب ما با کودکانی که در مشکل هستند ارتباط کمی داریم یا اصلاً ارتباط نداریم. باید مکانی را برای ارتباط مستمر در مورد دوران نوجوانی فراهم کنیم تا بتوانیم محتوای بدیع را به دست نوجوانان برسانیم. حوزه جدید بسیج باید حوزه ارتباط با نوجوانان و جوانان باشد.

در بخشی دیگر از این همایش، ارگوانی مشاور وزیر آموزش و پرورش و فرمانده مرکز مقاومت بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش نیز با بیان اینکه 36 هزار دانش آموز برای دفاع از دین و خاک و بهره برداری از عاشورا کشته شدند، گفت: مدرسه سرخ در دوران مقدس حفاظت. وی گفت: بیش از پنج هزار معلم با نهادینه کردن فرهنگ ایثار و مقاومت، درس عینی و عملی جهاد در راه خدا را ترسیم کردند تا با شهادت خود برای ملت های آزادی خواه از دین خدا جلوگیری کنند. جهان.

وی تصریح کرد: دنیای استکبار و استعمار جهانی سال هاست در تلاش، برنامه ریزی و اقدام عملی است تا جلوی فرهنگ مجهز به مفاهیم والای عاشورا و انتظار را بگیرد و با ظاهراً مثبت اهداف شوم خود را در عرصه جنگ نرم محقق کند. کلماتی تحت عناوین جذاب و فریبنده «توسعه پایدار» اسناد. این اسناد غیراسلامی و بشردوستانه در بسیاری از کشورهای اسلامی پذیرفته شده و اجرا می شود. در حکومت اسلامی، پایه و اساس باید قرآن، اسلام، پیامبر اسلام و اهل بیت باشد تا انسان را از وادی خودساخته فسق و ابتذال بیرون بیاورد و به مقام خلیفه خدا برساند. .
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید