حومه کشمیر می تواند یک تهدید بزرگ برای این شهر باشد


ساعت: 10:03
تاریخ انتشار: 1401/01/25
کد خبر: 1821932

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی:

هادم پیر گفت: حاشیه کاشمر می تواند تهدید بزرگی برای این شهر باشد اگر وضعیت آن قطعی نشود و نتوانیم اضافاتی برای اصلاح طرح جامع داشته باشیم اما می توانیم با برنامه ریزی این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; علیرضا هادم پیر، مدیرکل شوراهای شهر و استانداری خراسان رضوی شب گذشته در جلسه شورای اداری کاشمر و مراسم تودیع و معارفه شهردار کاشمر که در سالن همایش های استانداری کاشمر برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شرایط و ضوابط شهرداری کاشمر، به دلیل مشکلاتی که در این زمینه به وجود آمده است، باید توجه شود. امروز در کشمیر معرفی شد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت های شهردار جدید کاشمر باید رعایت اصول و قواعد معماری ایرانی اسلامی و همچنین گسترش نمادهای دین، اخلاق و هویت در منظر شهری باشد، خاطرنشان کرد: انتظار جدی داریم. توجه به طراحی نمادهای شهری.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی نیز گفت: پیگیری و رعایت ضوابط طرح های تفصیلی جامع، شناخت گلوگاه های فساد و مبارزه جدی با عوامل فساد و همچنین شفاف سازی فرآیندها از مهمترین موضوعات است. مورد توجه شهرداران قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری ها ابتدا باید درآمدزایی و سپس هزینه کنند و در این راستا باید شفاف سازی لازم صورت گیرد، اذعان داشت: ارتقای نظام یکپارچه سازی شهرسازی، مالی، انبارها، نیروی انسانی و …. شهردار به کشمیر.

هادم پیر با تاکید بر اینکه در دستور کار قرار دادن شفافیت و شفافیت با مردم قطعا رضایت بیشتری را به دنبال خواهد داشت، گفت: ساماندهی شود، همچنین برای تغییر وضعیت شهدا و نیروهای شرکتی.

وی با اشاره به اینکه اگر تنها به جرایم کمیسیون ماده 100 تکیه کنیم خوب نیست و باید درآمدهای پایدار را نهادینه کنیم، تصریح کرد: پوشش کامل خدمات شهری باید عادلانه به اقشار ضعیف و آسیب پذیر با محله محوری باشد. نزدیک می شود.

مدیرکل امور شهرستان‌ها و شوراهای استانداری خراسان رضوی ادامه داد: برنامه‌ریزی شده آن را به یک فرصت تبدیل کنید.

وی با تاکید بر اینکه حق کاشمر از وام های توانبخشی شهری باید بیش از این باشد، تاکید کرد: پیگیری اعتبار، توجه جدی به ظرفیت جوانان، توجه ویژه به امور بانوان، ایثارگران، سالمندان و معلولان، مناسب سازی شهری برای معلولان و سالمندان توسعه جدی در توسعه پایدار، حفاظت از محیط زیست، جداسازی آب در مناطق سبز از آب شرب و غیره. از جمله مواردی است که باید در دستور کار شهردار قرار گیرد.


شهروندی با شاخص های خدماتی باید در کشمیر تشویق شود

امیر دایی صراف فرماندار کاشمر نیز در این نشست تاکید کرد: اصالت شهرداری متعلق به شهروندانی است که در این شهر زندگی می کنند، بنابراین همین رویکرد شهروندی باید عملکرد خدمات رسانی در شهر را بهبود بخشد. با ترویج حکمرانی مبتنی بر نوآوری و خلاقیت، باید از فناوری‌های جدید در حکمرانی شهری استفاده شود..

وی با گلایه از اینکه در حوزه فناوری های نوین شهری عقب هستیم، گفت: متاسفانه درآمدهای شهرداری بر اساس تخلفات ماده 100 است، البته یک نوع درآمد غیر پولی داریم و می توان فرصت های شهر را با آنها تقسیم کرد. سرمایه گذاران.”.

در پایان این مراسم با تجلیل از زحمات 8 ساله جعفر سلیمانی، عسگر کوه شورهی به عنوان چهل و پنجمین شهردار کاشمر معرفی شد..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید