حکم تعلیقی تکاور کرمانشاهی / تلاش برای جلب رضایت خانواده قربانی


ساعت: 13:02
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823420

فرمانده محیط زیست از تعلیق حکم قصاص برومند نجفی محیط بان خبر داد و گفت: درخواست رسیدگی به پرونده وی در دیوان عالی کشور پذیرفته شد و این پرونده به شعبه صادرکننده اصلی حکم تجدیدنظر ارجاع می شود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ جمشید محبتانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از لغو حکم برومند نجفی حافظ محیط زیست خبر داد و گفت: دو روز پیش اطلاعاتی که از طریق دیوان عالی کشور دریافت کردیم، نشان داد که درخواست تجدیدنظر ما پذیرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس این رای قصاص محیط بانان برومند نجفی متوقف شده است، گفت: با ارائه ادله خود در دیوان عالی کشور، قصاص این محیط بانان تغییر کرد تا مجددا در شعبه کامل رسیدگی شود. ”

محبتانی افزود: با توجه به مدارک ارائه شده این قتل عمدی و صرفا بر اساس اشتباه محیط بان صورت گرفته است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه کسب رضایت خانواده مقتول در اولویت کاری ماست، گفت: برای جلب رضایت خانواده قربانی اینجا هستیم.

وی افزود: برای جلب رضایت خانواده فلاحی موفق به ملاقات حضوری نشدم اما در سه سفر به این استان با بزرگان کرمانشاه دیدار کردم.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در رابطه با صدور حکم برای قاتل دو محیط بان زنجانی (شهید مهدی مجل و میکائیل هاشمی) توسط فایز رفیع بر اثر تیراندازی نظامی به شهادت رسید. اینکه حکم را اجرا کنند یا نه.

وی از خرید 22 میلیارد تن تجهیزات انفرادی برای محیط بانان در ماه آینده خبر داد و گفت: برای جلوگیری از آتش سوزی های احتمالی دستورالعملی به استان ها ابلاغ شده تا محیط بانان در جریان و آمادگی کامل قرار گیرند.

وی افزود: در این راستا جلساتی با جنگل بانان و آتش نشانان استان های مختلف به ویژه استان های در معرض خطر برگزار شد و تاکید می کنیم با توجه به آمار بالای آتش سوزی در عرصه های طبیعی به دلیل بی توجهی های انسانی، کار آموزشی و فرهنگی انجام شود. در این حوزه انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید