ما باید برای جلب رضایت مردم مظلوم و محروم کشور سخت تلاش کنیم


ساعت: 14:35
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839531

دبیر بازداشتگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

سردار حزنی با بیان اینکه از خبرنگاران و اصحاب رسانه و فعالان خبری می خواهم برای رسیدگی به مشکلات محرومان گام بردارند و در کنار مستضعفان باشند، گفت: باید برای جلب رضایت مستضعفان و محرومان کشور تلاش کنیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; سردار سید ضیاء الدین حزنی دبیر مرکز نگهداری مدافعان انقلاب اسلامی امروز در ویژه برنامه تجلیل از نیازمندان و یاوران کمیته امداد امام خمینی(ره) بندرعباس گفت: امنیت را برقرار کنید. .

وی افزود: سپاه علاوه بر این ماموریت محوری، محرومیت زدایی، نیکوکاری و کمک به مردم در سراسر کشور به ویژه در مناطق فقیرنشین، صعب العبور و مرزی کشور را مورد بحث قرار می دهد.

دبیر بازداشتگاه سپاه با اشاره به مشارکت سپاه در برخی فعالیت های فرهنگی، اجتماعی محرومیت زدایی از جمله ازدواج آسان، مسکن، آب و معیشت که توسط تمامی اقشار، قرارگاه ها و مناطق سپاه به منظور رفع محرومیت انجام می شود، گفت: محرومیت در کشور گرفته است.

حزنی با تاکید بر اینکه باید برای جلب رضایت مردم مظلوم و محروم کشور تلاش کنیم، گفت: از همه مسئولان استان هرمزگان که خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم محروم این خطه خدمت می کنند تشکر می کنم.

وی خاطرنشان کرد: از خبرنگاران و اصحاب رسانه و فعالان خبری می خواهم در راستای رسیدگی به مشکلات محرومان گام بردارند و در کنار مستضعفان قرار گرفته و از همه فرصت ها برای ترویج فرهنگ محرومیت زدایی استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید