مردم ستون دین و جامعه هستند/ باید رضایت مردم را جلب کنیم


ساعت: 16:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۱۱
کد خبر: 1894528

مرجع تقلید شیعیان گفت: مردم ستون دین و جامعه هستند و باید رضایت مردم را جلب کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قم فردا آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت که در دفتر این نهاد تقلید در قم برگزار شد، گفت: گزارش مسئولان از مشکلات کشور مهم و ضروری است، اما در عین حال، این نیز مهم است.» باید در نظر داشته باشیم که مردم از شرایط زندگی خود راضی هستند، گاهی اوقات خرید یک کیلو میوه برای برخی خانواده ها سخت است.
وی با تاکید بر جایگاه مردم در حکومت اسلامی تصریح کرد: مردم ستون های دین و جامعه هستند و ما باید رضایت مردم را جلب کنیم و هرگاه مردم بگویند از زندگی خود راضی هستند به این معناست که اسلام اسلامی است. سیستم موفق شده است
آیت الله نوری همدانی افزود: در برخورد با مردم صداقت لازم است و قطعا با دلسوزی و برخورد صادقانه با مردم کارها بهتر پیش می رود.
وی بر برخورد و مقابله با توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: صهیونیست ها هیچ گاه راضی به گسترش و شکوفایی اسلام نیستند و لازم است مسئولان در مسیر رونق اقتصادی و خنثی سازی توطئه های دشمنان اقدام کنند. برنامه.
آیت الله نوری همدانی از تزکیه نفس به عنوان اولین گام در خودآموزی یاد کرد و گفت: علاوه بر تزکیه نفس در حوزه فردی، در حوزه اجتماعی نیز رسالت و وظیفه ذاتی دارد.
این مرجع تقلید به اهمیت خدمت به مردم اشاره کرد و افزود: مسئولیت، امانت در دست مسئولان است و باید از این امانت به درستی پاسداری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید