هدف ما توسعه ورزش در کشور و جلب رضایت نیروی انسانی است


ساعت: 16:45
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907655

مجمع عمومی سالانه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی؛

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با اشاره به افزایش درآمد شرکت توسعه و پرداخت بدهی ها گفت: شرکت در حال حاضر در مسیر رشد قرار دارد و تلاش می کنیم شرکت توسعه را به معنای واقعی توسعه دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش وزارت ورزش و جوانان، مهندس علیرضا عاصم یوسفی در مجمع عمومی عادی سالیانه طرح های تملک دارایی های سرمایه ای شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: متأسفانه شرکت توسعه به عنوان یک شرکت مادر متخصص در زیرساخت های ورزشی در کشور با وجود املاک و مستغلات و سرمایه زیاد. مشکلات زیادی در حوزه های جاری، بهره برداری، عمرانی، حقوقی و نیروی انسانی وجود داشت.

وی در ادامه با ارائه گزارش فعالیت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در 13 ماه اخیر، تاکید کرد: خوشبختانه در 6 ماهه اول فعالیتم در این مجموعه با حمایت پدرانه وزیر کشور اداره ورزش و جوانان و همکاری همکاران توانستیم 400 میلیارد از بدهی شرکت را پرداخت کنیم و در 6 ماهه دوم برای افزایش و شفاف سازی درآمدها تلاش کردیم.

یوسفی افزود: در حوزه ساختمانی موفق شدیم 360 پرونده مفتوح در محاکم قضایی را به 160 پرونده کاهش دهیم. ضمناً با دعوت و جلب اعتماد پیمانکاران در سال گذشته 15 پروژه ورزشی و امسال 5 پروژه افتتاح کردیم و در نظر داریم در دهه فجر 15 پروژه ورزشی افتتاح کنیم.» و تا پایان سال فرصت داریم.

وی با اشاره به افزایش کل درآمد شرکت از محل اماکن ورزشی از 100 میلیارد تومان به 370 میلیارد تومان، گفت: افزایش مبلغ اجاره زمین تنیس از 7 میلیارد تومان به 70 میلیارد تومان و مبلغ اجاره سالن های بدنسازی از 5 میلیارد تومان تا 101 میلیارد تومان از دیگر اقدامات در حوزه درآمدی شرکت توسعه موثر بود.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تاکید کرد: شرکت در حال حاضر در مسیر رشد قرار دارد و مدیریت ما مدیریت هزینه نیست بلکه مدیریت درآمد است و تلاش می کنیم شرکت توسعه را به معنای واقعی توسعه دهیم. رشد و هدف توسعه ورزش در کشور و جلب رضایت نیروی کار است.

دیدگاهتان را بنویسید