خانواده مهسا امینی از عاملان دستگیری وی شکایت کردند

خانواده مهسا امینی از عاملان دستگیری وی شکایت کردند

روز جدید وکیل خانواده مهسا امینی گفت: پدر و مادر مهسا امینی از بدو ورود به پلیس امنیت اخلاقی و سپس در جریان تحقیقات و مصاحبه با عاملان دستگیری مهسا امینی از او شکایت کردند.

صالح نیکبخت در این باره گفت: من به همراه دیگر همکارم علی رضایی وکالت حقوقی اولیای دم پرونده مهسا امینی را بر عهده گرفتیم. روز دوشنبه یکی از ما (آقای رضایی) در دادگاه کیفری حاضر شد و توضیحاتی را به آقای شهریاری رئیس دادگاه کیفری داد و سپس بازپرس ویژه پرونده از وکیل پرونده، پدر مهسا امینی، تحقیق کرد. برادر و خاله .

وی افزود: در این جلسه از رئیس دادسرا و بازپرس محترم پرونده درخواست کردیم با توجه به وضعیت خاص پرونده تحقیقات لازم و دقیق از نحوه بازداشت تا مراحل انتقال مهسا به بیمارستان کسری و تهیه فیلم و عکس از تمام لحظات دستگیری و اقامت وی ​​در بیمارستان، پلیس اخلاق در اختیار ما باشد و حق دسترسی دائمی به پرونده را داشته باشیم. در این دیدار جناب آقای شهریاری ضمن ابراز همدردی با خانواده مهسا قول دادند که پرونده با دقت بررسی شود و هر چه بخواهیم انجام خواهد شد. وی قول داد که علاوه بر پزشکان قانونی، تیم پزشکی به نام خانواده مهسا امینی نیز در جریان بررسی ها و مشکلات احتمالی وکلا و خانواده بوده و نظر آنها مورد توجه قرار گیرد.

نیک بخت ادامه داد: هفته آینده مجدداً گزارش می دهیم تا به همراه پدر مهسا در دادسرا حاضر شویم، اما با توجه به اینکه امینی پدر مهسا مشکل سفر دارد از ما خواسته شده تا به بازپرس محترم پرونده و آقای شهریاری اطلاع دهند که با توجه به در مقدمه، وکلا دیگر نیازی به حضور والدین خود ندارند.

وی گفت: پدر و مادر مهسا امینی از بدو ورود به پلیس امنیت اخلاقی و سپس در جریان تحقیقات و مصاحبه با عاملان دستگیری مهسا شکایت کردند.

نیک باخت در پایان گفت: این تنها چیزی است که در مورد پیشرفت پرونده باید بگوییم و من هیچ چیز دیگری نمی گویم.

مهسا امینی دختر 22 ساله اهل ساکز 31 شهریورماه توسط نیروهای گشت ارشاد دستگیر و پس از دستگیری و انتقال به یکی از مقرهای انتظامی تهران جان باخت.

دیدگاهتان را بنویسید